Raiffeisen Bank numar de telefon pentru asistenta si reclamatii

Raiffeisen Bank numar de telefon pentru asistenta si reclamatii

Raiffeisen Bank este una dintre cele mai mari si importante banci din Romania, parte a grupului financiar international Raiffeisen, care activeaza in mai multe tari din Europa. Infiintata in 1998, banca s-a impus rapid pe piata romaneasca datorita portofoliului diversificat de produse si servicii financiare, care includ conturi curente, economii, credite, asigurari si servicii de internet banking.

Sediul Raiffeisen Bank

Cladirea de birouri FCC, Calea Floreasca, nr. 246D, sector 1, cod postal 014476, Bucuresti

Adresa pentru primirea si procesarea popririlor:
Centrul Operational Brasov
Strada Turnului, nr. 5, Cladirea Aripa de Vest, Zona IV, cod postal 500152, Brasov

Program Raiffeisen Bank

Luni 09:00 – 20:00
Marti 09:00 – 20:00
Miercuri 09:00 – 20:00
Joi 09:00 – 20:00
Vineri 09:00 – 20:00
Sambata 09:00 – 18:00
Duminica Inchis

Agentii Raiffeisen Bank

Agentia Magheru

Nicolae Balcescu 23A Bucuresti, Romania
[email protected]
+40213700520

Agentia Palas Mall

Palas 7A Iasi, Romania
[email protected]
+40232703840

Agentia Iulius Mall Cluj Napoca

ALEXANDRU VAIDA-VOEVOD 53B Cluj-Napoca, Romania
[email protected]
+40264703840

Agentia Timisoara

Coriolan Brediceanu 10 Timisoara, Romania
[email protected]
+40256703500

Agentia Vulturul Negru

Unirii 2-4 Oradea, Romania
[email protected]
+40259703641

Date de contact Raiffeisen Bank

Numere de telefon

*2000 – numar cu tarif normal, apelabil din orice retea de telefonie mobila din Romania
004 021 306 3002 – numar cu tarif normal, apelabil din orice retea din Romania sau din strainatate
0800 800 555 – linie telefonica gratuita dedicata clientilor cu dificultati financiare

Call Center

Luni – Vineri 8:00 – 22:00;
Persoane juridice: 004 021 306 3007 – numar cu tarif normal, apelabil din orice retea din Romania sau din strainatate /
E-mail: [email protected]

E-mail si alte date de contact

Serviciu clienti: [email protected]
Call Center: [email protected]
Site web: https://www.raiffeisen.ro/ro/home.html

Reclamatii Raiffeisen Bank

Call Center

*2000 (nr. de telefon)- Operatorii sunt la dispozitie, de luni pana vineri, 8:00 – 22:00, si sambata, 9:00 – 17:30.
E-mail: [email protected]

Posta
Poti detalia situatia intampinata intr-o scrisoare expediata la adresa: Raiffeisen Bank SA,
Directia Dezvoltare Vanzari si Service, Adresa: Sky Tower, Calea Floreasca nr. 246C, cod postal
014476, Bucuresti.

Solicitare clarificari

Centrul de solutionare alternativa a litigiilor din domeniul bancar (CSALB) – Bucuresti

Adresa: Str. Sevastopol 24, et 2, sector 1, www.csalb.ro,
Telefon: 021.9414,
E-mail: [email protected]

FAQ (Intrebari frecvente)

Cum pot deschide un cont la Raiffeisen Bank?
Pentru a deschide un cont curent la Raiffeisen Bank, trebuie sa mergeti la o sucursala a bancii cu un act de identitate valid (carte de identitate sau pasaport) si, in unele cazuri, dovada adresei de domiciliu. Deschiderea unui cont poate dura aproximativ 30 de minute.

Care este comisionul pentru retragerile de la ATM-urile Raiffeisen Bank?
Comisionul pentru retragerile de numerar de la ATM-urile Raiffeisen Bank depinde de tipul de cont si de cardul detinut. De exemplu, pentru cardurile de debit Raiffeisen, retragerile de numerar din ATM-urile Raiffeisen sunt fara comision, iar din ATM-urile altor banci pot fi taxate cu aproximativ 2-3 RON.

Cum pot aplica pentru un credit la Raiffeisen Bank?
Aplicatia pentru un credit personal poate fi facuta online sau direct la o sucursala. Procesul de aprobare dureaza intre 2 si 5 zile lucratoare, in functie de tipul de credit si documentatia furnizata.

Care sunt conditiile pentru obtinerea unui credit ipotecar la Raiffeisen Bank?
Pentru a obtine un credit ipotecar, trebuie sa aveti o varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani, venituri stabilite si un avans de minimum 15%-25% din valoarea proprietatii achizitionate. Dobanda este variabila si depinde de tipul creditului ales.

Cum pot face plata unui credit Raiffeisen Bank?
Platile pentru credite pot fi facute prin internet banking, in orice sucursala a bancii, la ATM-urile Raiffeisen Bank sau prin transfer bancar. Platile pot fi setate si prin domiciliu bancar pentru a fi automate.

Ce carduri ofera Raiffeisen Bank si care sunt beneficiile acestora?
Raiffeisen Bank ofera carduri de debit si credit, inclusiv carduri Mastercard si Visa. Beneficiile includ plata online sigura, acces la reduceri la partenerii bancii, cash back pentru anumite achizitii si protecție antifrauda.

Cum pot activa serviciul de internet banking Raiffeisen Online?
Serviciul de internet banking poate fi activat la orice sucursala Raiffeisen Bank sau online, prin completarea unui formular si oferirea unui cod PIN. Procesul de activare dureaza aproximativ 24-48 de ore.

Care este programul de lucru al sucursalelor Raiffeisen Bank?
Majoritatea sucursalelor Raiffeisen Bank sunt deschise de luni pana vineri, intre orele 09:00 si 17:00. Unele sucursale din marile orase au program prelungit sau sunt deschise si sambata.

Ce trebuie sa fac daca pierd sau imi este furat cardul Raiffeisen Bank?
In cazul pierderii sau furtului cardului, trebuie sa sunati imediat la numarul de telefon 021 306 30 30 pentru a bloca cardul si a solicita un duplicat. De asemenea, puteti face acest lucru si prin internet banking.

Raiffeisen Bank ofera imprumuturi pentru studenti?
Da, Raiffeisen Bank ofera imprumuturi pentru studenti, atat pentru finantarea studiilor, cat si pentru alte nevoi personale. Dobanda este mica si perioada de rambursare poate fi de pana la 5 ani. Detaliile complete se gasesc pe site-ul bancii sau la sucursale.

Ce servicii de Internet si Mobile Banking ofera Raiffeisen Bank?
Raiffeisen Bank pune la dispozitie platforme avansate precum Raiffeisen Online si aplicatia mobila Raiffeisen. Acestea permit efectuarea de tranzactii, verificarea soldului, plasarea ordinelor de plata si accesarea altor servicii bancare in mod rapid si sigur, de oriunde si oricand.

Raiffeisen Bank ofera servicii personalizate pentru companii?
Da, banca ofera solutii financiare adaptate nevoilor companiilor, inclusiv credite pentru dezvoltare, finantari pentru investitii, gestionarea fluxului de numerar si consultanta financiara personalizata.

Cum pot accesa reteaua de ATM-uri si sucursale Raiffeisen Bank?
Raiffeisen Bank dispune de o retea extinsa de ATM-uri si sucursale in toata tara, care permit efectuarea de retrageri, depuneri de numerar si schimburi valutare. Acestea sunt disponibile chiar si in zone mai putin accesibile.

Ce tipuri de carduri bancare ofera Raiffeisen Bank?

Carduri de debit: Visa Debit, Mastercard Debit.
Carduri de credit: Visa si Mastercard in variantele Classic, Gold si Platinum.
Carduri de economii: Visa Electron.
Carduri prepaid: Mastercard Prepaid.
Carduri pentru tineri: Visa Debit pentru tineri.

Ce beneficii ofera cardurile de credit Raiffeisen Bank?

Perioada de gratie fara dobanda pentru plati.
Posibilitatea de a cumula puncte de loialitate.
Reduceri si oferte speciale.
Acceptare globala si plati online sigure.

Ce programe de loialitate ofera Raiffeisen Bank?
Raiffeisen Bank are programe de loialitate care recompenseaza clientii cu puncte bonus, reduceri si oferte speciale pentru utilizarea produselor bancare.

Ce tipuri de credite personale pot accesa de la Raiffeisen Bank?

Credit de nevoi personale cu dobanda fixa sau variabila.
Credit rapid pentru situatii urgente.
Credite pentru studii sau educatie.

Ce trebuie sa stiu despre creditele ipotecare Raiffeisen Bank?
Raiffeisen Bank ofera credite ipotecare pentru achizitia de locuinte sau refinantare, cu perioade de rambursare de pana la 30 de ani. De asemenea, banca participa la programul guvernamental „Prima Casa”.

Raiffeisen Bank ofera solutii de refinantare?
Da, Raiffeisen Bank permite consolidarea mai multor credite intr-un singur imprumut pentru a reduce rata lunara si a simplifica gestionarea datoriilor.

Ce solutii sunt disponibile pentru IMM-uri?
IMM-urile pot accesa credite pentru nevoi curente, finantare pentru investitii, solutii pentru gestionarea fluxului de numerar si alte produse financiare personalizate.

Cum pot aplica pentru un card de debit sau credit la Raiffeisen Bank?
Puteti aplica direct in sucursale sau online, prin platformele digitale Raiffeisen Online sau aplicatia mobila, unde veti gasi toate informatiile necesare si ghiduri pentru documentatie.

Cum ma pot bucura de educatia financiara oferita de Raiffeisen Bank?
Raiffeisen Bank organizeaza evenimente, seminarii si ofera resurse online care ajuta clientii sa invete despre gestionarea financiara si sa ia decizii informate.

Ce avantaje ofera serviciul de asistenta clienti Raiffeisen Bank?
Raiffeisen Bank ofera suport telefonic, online si in sucursale, asigurand raspunsuri rapide si solutii pentru orice problema sau intrebare a clientilor.

Pot folosi cardurile Raiffeisen pentru plati internationale?
Da, toate cardurile Raiffeisen Bank sunt acceptate la nivel global, fie ca este vorba de plati in magazine, retrageri de la ATM-uri sau tranzactii online.

Care este comisionul lunar de administrare a contului curent?
Comisionul este de 6 lei/luna pentru conturile standard. Exista pachete cu beneficii extinse care pot avea alte costuri.

Cat costa retragerea de numerar de la un ATM Raiffeisen?
Retragerile de la ATM-urile Raiffeisen costa 0 lei, daca ai un pachet de cont activ.

Care este taxa pentru un transfer interbancar in lei?
Transferurile interbancare in lei prin aplicatia Smart Mobile costa 4 lei per tranzactie.

Exista comision pentru plata facturilor prin Raiffeisen Smart Mobile?
Nu, plata facturilor este gratuita prin Smart Mobile.

Cat costa retragerile de numerar de la ATM-urile altor banci?
Comisionul este de 1% din suma retrasa + 5 lei.

Exista comisioane pentru schimbul valutar la ghiseu?
Da, marja aplicata depinde de suma schimbata si de cursul valutar oficial afisat de banca.

Ce comision se aplica pentru intretinerea unui cont de economii?
Conturile de economii nu au comision de administrare.

Cat costa o notificare SMS pentru tranzactii?
Costul este de 0,4 lei/SMS.

Care este costul emiterii unui extras de cont la ghiseu?
Este de 5 lei/extras, daca nu ai pachet de cont activ.

Cat costa emiterea unui card de debit?
Emiterea unui card standard este gratuita, dar inlocuirea acestuia costa 15 lei.

Care sunt orele de functionare pentru ghiseele Raiffeisen Bank?
Ghiseele sunt deschise de luni pana vineri, intre 09:00 si 17:00, iar unele agentii functioneaza si sambata.

Cate ATM-uri si terminale multifunctionale are Raiffeisen Bank in Romania?
Raiffeisen Bank are peste 1.000 de ATM-uri si terminale multifunctionale.

Aplicatia Smart Mobile functioneaza non-stop?
Da, aplicatia Smart Mobile este disponibila 24/7.

Se poate face programare online pentru vizite la ghiseu?
Da, programarile online sunt disponibile prin intermediul site-ului oficial.

Exista suport pentru clienti in afara orelor de program?
Da, serviciul de asistenta clienti este disponibil 24/7 la numarul 021.306.3002.

Pot sa inchid un cont online?
Inchiderea contului trebuie realizata la ghiseu, dar anumite cereri pot fi initiate online.

Cat dureaza procesarea unui transfer interbancar?
De obicei, dureaza maximum o zi lucratoare, in functie de ora la care a fost initiat transferul.

Cum pot sa blochez rapid un card pierdut?
Poti bloca cardul instant prin aplicatia Smart Mobile sau sunand la call center.

Care este limita zilnica de retragere de la ATM?
Limita standard este de 5.000 lei/zi, dar poate fi ajustata din aplicatie.

Exista posibilitatea de a deschide conturi pentru copii?
Da, Raiffeisen Bank ofera conturi Junior pentru persoane sub 18 ani.

Ce documente sunt necesare pentru deschiderea unui cont?
Este nevoie de un act de identitate (CI/pasaport) si, pentru straini, permis de sedere valabil.

Cat dureaza procesul de deschidere a unui cont?
Deschiderea unui cont dureaza in medie 30 de minute la ghiseu.

Pot sa deschid un cont 100% online?
Da, pentru persoane fizice, conturile pot fi deschise prin aplicatia Smart Mobile.

Care este varsta minima pentru a deschide un cont?
Varsta minima este de 14 ani, cu acordul unui parinte sau tutore.

Exista comisioane pentru deschiderea unui cont?
Nu, deschiderea unui cont este gratuita.

Se poate deschide un cont in valuta?
Da, poti deschide conturi in euro, dolari si alte valute.

Ce pachete de conturi sunt disponibile?
Exista pachete precum ZERO Tot, care includ card de debit, internet banking si tranzactii nelimitate.

Cum pot alimenta un cont proaspat deschis?
Poti face depuneri la ghiseu, prin transfer bancar sau folosind un terminal multifunctional.

Care sunt limitele pentru transferurile online la deschiderea contului?
Limitele initiale sunt de 10.000 lei/zi, ajustabile ulterior.

Pot sa deschid un cont in numele unei alte persoane?
Nu, fiecare persoana trebuie sa fie prezenta pentru a deschide un cont pe numele sau.

Retelele sociale Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank este activa pe mai multe platforme de socializare, unde comunica cu clientii si ofera informatii utile despre produsele si serviciile sale. Paginile oficiale sunt:

Raiffeisen Bank iti ofera o gama variata de servicii si produse financiare adaptate nevoilor tale, asigurandu-ti acces rapid si eficient la solutii bancare. Indiferent de problema sau intrebarea ta, vei gasi detalii clare despre numere de telefon, adrese si alte canale de suport pentru a primi ajutorul dorit.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *