Numar contact Vodafone pentru reclamatii si asistenta clienti

Numar contact Vodafone pentru reclamatii si asistenta clienti

Vodafone este un lider global in domeniul telecomunicatiilor, oferind servicii de comunicatii mobile, internet si solutii digitale inovative pentru milioane de clienti din intreaga lume. Daca doriti sa aflati mai multe despre produsele si serviciile noastre sau aveti nevoie de suport tehnic, suntem aici sa va ajutam!

Date de contact Vodafone

Numar de telefon verde: *222 / 0372.02.2222 (apel gratuit din retelele Vodafone).
Urgente tehnice: *555 (Non-Stop).
Numar de telefon alte urgente: *228 / 0372.02.2258
Adresa fizica: Sediul central este situat in Bucuresti, strada Barbu Vacarescu 201, sector 2.
Site web: www.vodafone.ro.

Probleme tehnice Vodafone

Telefon: *222 / 0372.02.2222
Numar gratuit din reteaua Vodafone: *228 / 0372.02.2258
Numar de urgenta – Rezolva solicitarile urgente, in afara programului de lucru: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet

Deranjamente Email:

Program de lucru Vodafone

Program de lucru Call Center Vodafone

Servicii mobile

Luni: 8:00 -20:00.
Marti: 8:00 -20:00.
Miercuri: 8:00 -20:00.
Joi: 8:00 -20:00.
Vineri: 8:00 -20:00.
Samabata: 8:00-18:00
Duminica: 8:00-18:00

Program servicii fixe: Informatii cont, factura si plata: Luni – Vineri 8:00 – 20:00.

Deranjamente tehnice servicii fixe

Luni: 7:00 -23:00
Marti: 7:00 -23:00
Miercuri: 7:00 -23:00
Joi: 7:00 -23:00
Vineri: 7:00 -23:00
Samabata: 7:00-23:00
Duminica: 7:00-23:00

Sarbatori legale doar urgente tehnice: 8:00 -21:00.

FAQ (Intrebari frecvente)

Cum pot activa un abonament Vodafone?
Pentru a activa un abonament Vodafone, trebuie sa accesezi site-ul oficial Vodafone sau sa vizitezi un magazin Vodafone. Acolo vei putea alege abonamentul dorit si vei completa formularul de inregistrare. De asemenea, poti activa abonamentul telefonic, contactand serviciul de relatii cu clientii.

Cum pot verifica consumul meu de date si minute?
Poti verifica consumul de date si minute folosind aplicatia My Vodafone, care este disponibila pentru descarcare pe iOS si Android. De asemenea, poti verifica acest lucru accesand sectiunea „Contul meu” de pe site-ul Vodafone sau sunand la serviciul de suport clienti.

Cum pot schimba planul meu tarifar?
Pentru a schimba planul tarifar, poti accesa aplicatia My Vodafone sau site-ul Vodafone, in sectiunea dedicata gestionarii contului. De asemenea, poti contacta serviciul clienti pentru a solicita modificarea abonamentului sau planului tarifar.

Cum pot plati factura Vodafone?
Factura Vodafone poate fi platita online, prin aplicatia My Vodafone, folosind cardul bancar sau prin transfer bancar. De asemenea, poti plati factura direct in magazinele Vodafone sau la diverse puncte de plata partenere.

Cum pot solicita o fisa de cont sau o factura detaliata?
Poti solicita o fisa de cont sau factura detaliata prin aplicatia My Vodafone sau prin contactarea serviciului clienti. De asemenea, poti accesa factura detaliata direct din contul tau online pe site-ul Vodafone.

Ce trebuie sa fac daca am deranjamente la reteaua Vodafone?
In cazul unor deranjamente la reteaua Vodafone, poti contacta serviciul de reclamatii, la numerele:
– 0372.022.222 (apel cu tarif normal) sau *222 (de pe telefonul mobil)

Ce servicii sunt incluse in abonamentele de telefonie mobila Vodafone?
Abonamentele Vodafone includ minute si SMS-uri nelimitate in reteaua Vodafone, trafic de date variabil (de la 2GB pana la trafic nelimitat) si, pentru abonamentele superioare, acces la platforme de streaming precum HBO Max si Spotify.

Cum pot activa internetul mobil 5G de la Vodafone?
Pentru a activa internetul 5G, este necesar un dispozitiv compatibil cu reteaua 5G, precum si un abonament sau un pachet care include aceasta optiune. Poti verifica acoperirea si serviciile disponibile in zona ta accesand sectiunea corespunzatoare din aplicatia My Vodafone.

Cat dureaza livrarea unui telefon comandat online de la Vodafone?
Livrarea dureaza intre 2 si 5 zile lucratoare, in functie de locatia clientului si disponibilitatea produsului.

Cat costa livrarea pentru comenzile Vodafone?
Pentru majoritatea comenzilor, livrarea este gratuita. Totusi, anumite accesorii sau comenzi sub o anumita valoare pot avea taxe suplimentare.

Pot verifica statusul comenzii mele?
Da, poti verifica statusul comenzii accesand contul tau My Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii.

Livrarea se face si in weekend?
Nu, livrarea se face doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri.

Pot returna un telefon cumparat de la Vodafone?
Da, telefoanele pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, daca sunt in ambalajul original si in stare perfecta.

Exista costuri pentru returul unui produs?
Nu, returul este gratuit daca respecta politica de retur a Vodafone.

Cum pot initia un retur?
Poti initia returul contactand serviciul de relatii cu clientii sau accesand sectiunea dedicata din contul My Vodafone.

Cat dureaza sa primesc banii inapoi dupa un retur?
Rambursarea sumei dureaza pana la 14 zile lucratoare, in functie de metoda de plata utilizata.

Pot dezactiva notificarile RO Alert de pe telefonul meu?
Nu, notificatiile RO Alert nu pot fi dezactivate, conform reglementarilor legale din Romania.

RO Alert consuma date mobile?
Nu, mesajele RO Alert nu consuma date mobile sau credit de pe telefon.

Ce tipuri de alerte primesc prin RO Alert?
RO Alert transmite mesaje despre situatii de urgenta, cum ar fi fenomene meteo extreme, incendii sau alte situatii periculoase.

Trebuie sa imi configurez telefonul pentru a primi alerte RO Alert?
Majoritatea telefoanelor sunt preconfigurate pentru a primi alerte RO Alert. Verifica setarile telefonului daca nu primesti notificari.

Pot apela 112 fara credit sau abonament activ?
Da, apelul la 112 este gratuit si functioneaza chiar daca nu ai credit sau abonament activ.

Ce informatii trebuie sa ofer cand sun la 112?
Este important sa oferi numele tau, locatia exacta si o descriere a situatiei de urgenta.

Pot suna la 112 daca telefonul meu nu are semnal?
Da, telefonul va incerca sa se conecteze la cel mai apropiat turn de retea disponibil, indiferent de operator.

Cum pot depune o reclamatie la Vodafone?
Reclamatiile pot fi depuse prin telefon la numarul 0372.022.222, sau prin email la adresa [email protected].

In cat timp raspunde Vodafone la o reclamatie?
Termenul maxim de raspuns este de 30 de zile calendaristice, dar majoritatea reclamatiilor sunt rezolvate mai rapid.

Ce pot face daca nu sunt multumit de raspunsul la o reclamatie?
Daca raspunsul nu este satisfacator, poti apela la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC).

Exista o linie speciala pentru reclamatii urgente?
Da, poti suna la linia de suport clienti Vodafone pentru probleme urgente la numarul 0372 022 222.

Pot trimite o reclamatie online?
Da, poti folosi formularul de contact disponibil pe site-ul oficial Vodafone.

Cum pot verifica consumul de minute, mesaje sau date mobile?
Poti verifica consumul in aplicatia My Vodafone, pe site-ul Vodafone in contul tau de client sau apeland *123#.

Cum activez sau dezactivez o optiune pe abonament sau cartela?
Poti activa sau dezactiva optiuni prin aplicatia My Vodafone, accesand contul online sau contactand serviciul de relatii cu clientii.

Cum imi pot plati factura Vodafone?
Factura poate fi platita online prin My Vodafone, la ATM-uri, prin transfer bancar, in magazinele Vodafone sau in locatii partenere (ex: PayPoint).

Ce pot face daca nu am semnal sau conexiune la internet?
Verifica setarile telefonului, activeaza si dezactiveaza modul avion, sau contacteaza serviciul de suport pentru verificari suplimentare

Cum pot rezilia un abonament Vodafone?
Rezilierea se face prin contactarea serviciului de relatii cu clientii sau intr-un magazin Vodafone, respectand termenii contractuali (ex: perioada minima sau taxe).

FAQ (Intrebari frecvente) Cartela Vodafone

Cum verific creditul disponibil pe Cartela Vodafone?
Poti verifica tastand *123# si apasand apel.

Cum activez o optiune de internet, minute sau mesaje?
Poti activa optiuni tastand *100#, accesand aplicatia My Vodafone, sau sunand la *222.

Cat timp este valabila Cartela Vodafone dupa ultima reincarcare?
Valabilitatea variaza in functie de suma reincarcata, intre 30 de zile si 12 luni.

Care este suma minima pentru a reincarca Cartela Vodafone?
Poti reincarca cu sume incepand de la 5 euro credit.

Cum verific cat internet, minute sau mesaje mai am disponibile?
Tastand *123#, prin aplicatia My Vodafone, sau apeland *222.

Cum transfer credit catre o alta Cartela Vodafone?
Tastand *134#, urmat de instructiuni. Suma minima transferabila este 1 euro.

Ce se intampla daca nu reincarc Cartela Vodafone la timp?
Dupa expirarea valabilitatii, mai ai 30 de zile pentru reincarcare inainte ca numarul sa fie dezactivat.

Cum pot reactiva o optiune care s-a dezactivat?
Poti reactiva prin *100#, aplicatia My Vodafone, sau apeland *222.

Pot utiliza Cartela Vodafone in strainatate?
Da, serviciile de roaming sunt activate automat. Verifica optiunile disponibile pentru roaming prin *100#.

Cum pot reincarca Cartela Vodafone online?
Reincarcarea se poate face pe site-ul oficial Vodafone, prin aplicatia My Vodafone, sau la terminale de plata (ex: PayPoint).

Numere de telefon magazine Vodafone

Magazin Vodafone – Bucuresti, Bdul. Unirii

Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru 1, Bucuresti 030167
Telefon: 0372022222
Program: Luni – Vineri: 10:00 – 18:00, Sambata: 09:00 – 19:30

Magazin Vodafone – Cluj-Napoca, Piata Unirii

Adresa: Piata Mihai Viteazu 39, Cluj-Napoca 400036
Telefon: 0372 222 222
Program: Luni – Vineri: 10:00 – 18:00, Sambata: 09:00 – 19:00

Magazin Vodafone – Timisoara, Str. Iulius Mall

Adresa: Piata Iuliu Maniu 3, Timisoara 300425
Telefon: 0799798798
Program: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00, Sambata: 09:00 – 13:00

Numar unic de urgenta Vodafone

Numarul unic de urgenta al Vodafone este *222. Acest numar este destinat asistentei clientilor si este disponibil pentru utilizatorii Vodafone care au nevoie de ajutor sau informatii legate de serviciile oferite de companie.

Contact servicii de asistenta tehnica Vodafone

Relatii cu clientii, ghid interactiv si operator uman
Numar: *222
Program: Luni-Vineri 8:00 – 20:00, Sambata-Duminica 8:00 – 18:00 (exceptand sarbatorile legale)

Relatii cu clientii, operator uman
Numar: *555
Disponibilitate: 24/24 ore
Cost: 1.29 euro/apel (TVA inclus), indiferent de durata apelului

Relatii cu clientii pentru urgente
Numar: *228
Program: Luni-Vineri 20:00 – 8:00, Sambata-Duminica 18:00 – 8:00 (inclusiv sarbatori legale)

Relatii cu clientii pentru persoane fizice si juridice (servicii de date si TV)
Numar: *777
Disponibilitate: Ghid interactiv si operator uman

Relatii cu clientii pentru solicitari legate de plati
Numar: *224

Relatii cu clientii pentru titulari firma
Numar: *221

Serviciul de asistenta prin mesaje, gratuit – *100#

Daca vrei sa vezi toate mijloacele prin care poti intra in contact cu un operator Vodafone o poti face accesanf pagina: vodafone contact si vei vedea adresele de email, numerele de telefon si alte informatii utile pentru a intra in contact.

Contact asistenta internet Vodafone

Contact telefonic: *222 / 0372.02.2222
Numar gratuit din reteaua Vodafone: *228 / 0372.02.2258
Numar de urgenta – Rezolva solicitarile urgente, in afara programului de lucru. Contact Vodafone TV: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet.

Vodafone ofera solutii variate si accesibile pentru nevoile de comunicare, date si servicii TV, adaptandu-se atat pentru persoane fizice, cat si pentru companii. Cu suport dedicat si optiuni flexibile, Vodafone ramane un partener de incredere in conectivitatea moderna.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *