Vodafone este un lider global in domeniul telecomunicatiilor, oferind servicii de comunicatii mobile, internet si solutii digitale inovative pentru milioane de clienti din intreaga lume. Daca doriti sa aflati mai multe despre produsele si serviciile noastre sau aveti nevoie de suport tehnic, suntem aici sa va ajutam!
Date de contact Vodafone
Numar de telefon verde: *222 / 0372.02.2222 (apel gratuit din retelele Vodafone).
Urgente tehnice: *555 (Non-Stop).
Numar de telefon alte urgente: *228 / 0372.02.2258
Adresa fizica: Sediul central este situat in Bucuresti, strada Barbu Vacarescu 201, sector 2.
Site web: www.vodafone.ro.
Probleme tehnice Vodafone
Telefon: *222 / 0372.02.2222
Numar gratuit din reteaua Vodafone: *228 / 0372.02.2258
Numar de urgenta – Rezolva solicitarile urgente, in afara programului de lucru: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet
Deranjamente Email:
Program de lucru Vodafone
Program de lucru Call Center Vodafone
Servicii mobile
Luni: 8:00 -20:00.
Marti: 8:00 -20:00.
Miercuri: 8:00 -20:00.
Joi: 8:00 -20:00.
Vineri: 8:00 -20:00.
Samabata: 8:00-18:00
Duminica: 8:00-18:00
Program servicii fixe: Informatii cont, factura si plata: Luni – Vineri 8:00 – 20:00.
Deranjamente tehnice servicii fixe
Luni: 7:00 -23:00
Marti: 7:00 -23:00
Miercuri: 7:00 -23:00
Joi: 7:00 -23:00
Vineri: 7:00 -23:00
Samabata: 7:00-23:00
Duminica: 7:00-23:00
Sarbatori legale doar urgente tehnice: 8:00 -21:00.
FAQ (Intrebari frecvente)
Cum pot activa un abonament Vodafone?
Pentru a activa un abonament Vodafone, trebuie sa accesezi site-ul oficial Vodafone sau sa vizitezi un magazin Vodafone. Acolo vei putea alege abonamentul dorit si vei completa formularul de inregistrare. De asemenea, poti activa abonamentul telefonic, contactand serviciul de relatii cu clientii.
Cum pot verifica consumul meu de date si minute?
Poti verifica consumul de date si minute folosind aplicatia My Vodafone, care este disponibila pentru descarcare pe iOS si Android. De asemenea, poti verifica acest lucru accesand sectiunea „Contul meu” de pe site-ul Vodafone sau sunand la serviciul de suport clienti.
Cum pot schimba planul meu tarifar?
Pentru a schimba planul tarifar, poti accesa aplicatia My Vodafone sau site-ul Vodafone, in sectiunea dedicata gestionarii contului. De asemenea, poti contacta serviciul clienti pentru a solicita modificarea abonamentului sau planului tarifar.
Cum pot plati factura Vodafone?
Factura Vodafone poate fi platita online, prin aplicatia My Vodafone, folosind cardul bancar sau prin transfer bancar. De asemenea, poti plati factura direct in magazinele Vodafone sau la diverse puncte de plata partenere.
Cum pot solicita o fisa de cont sau o factura detaliata?
Poti solicita o fisa de cont sau factura detaliata prin aplicatia My Vodafone sau prin contactarea serviciului clienti. De asemenea, poti accesa factura detaliata direct din contul tau online pe site-ul Vodafone.
Ce trebuie sa fac daca am deranjamente la reteaua Vodafone?
In cazul unor deranjamente la reteaua Vodafone, poti contacta serviciul de reclamatii, la numerele:
– 0372.022.222 (apel cu tarif normal) sau *222 (de pe telefonul mobil)
Ce servicii sunt incluse in abonamentele de telefonie mobila Vodafone?
Abonamentele Vodafone includ minute si SMS-uri nelimitate in reteaua Vodafone, trafic de date variabil (de la 2GB pana la trafic nelimitat) si, pentru abonamentele superioare, acces la platforme de streaming precum HBO Max si Spotify.
Cum pot activa internetul mobil 5G de la Vodafone?
Pentru a activa internetul 5G, este necesar un dispozitiv compatibil cu reteaua 5G, precum si un abonament sau un pachet care include aceasta optiune. Poti verifica acoperirea si serviciile disponibile in zona ta accesand sectiunea corespunzatoare din aplicatia My Vodafone.
Cat dureaza livrarea unui telefon comandat online de la Vodafone?
Livrarea dureaza intre 2 si 5 zile lucratoare, in functie de locatia clientului si disponibilitatea produsului.
Cat costa livrarea pentru comenzile Vodafone?
Pentru majoritatea comenzilor, livrarea este gratuita. Totusi, anumite accesorii sau comenzi sub o anumita valoare pot avea taxe suplimentare.
Pot verifica statusul comenzii mele?
Da, poti verifica statusul comenzii accesand contul tau My Vodafone sau contactand serviciul de relatii cu clientii.
Livrarea se face si in weekend?
Nu, livrarea se face doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri.
Pot returna un telefon cumparat de la Vodafone?
Da, telefoanele pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, daca sunt in ambalajul original si in stare perfecta.
Exista costuri pentru returul unui produs?
Nu, returul este gratuit daca respecta politica de retur a Vodafone.
Cum pot initia un retur?
Poti initia returul contactand serviciul de relatii cu clientii sau accesand sectiunea dedicata din contul My Vodafone.
Cat dureaza sa primesc banii inapoi dupa un retur?
Rambursarea sumei dureaza pana la 14 zile lucratoare, in functie de metoda de plata utilizata.
Pot dezactiva notificarile RO Alert de pe telefonul meu?
Nu, notificatiile RO Alert nu pot fi dezactivate, conform reglementarilor legale din Romania.
RO Alert consuma date mobile?
Nu, mesajele RO Alert nu consuma date mobile sau credit de pe telefon.
Ce tipuri de alerte primesc prin RO Alert?
RO Alert transmite mesaje despre situatii de urgenta, cum ar fi fenomene meteo extreme, incendii sau alte situatii periculoase.
Trebuie sa imi configurez telefonul pentru a primi alerte RO Alert?
Majoritatea telefoanelor sunt preconfigurate pentru a primi alerte RO Alert. Verifica setarile telefonului daca nu primesti notificari.
Pot apela 112 fara credit sau abonament activ?
Da, apelul la 112 este gratuit si functioneaza chiar daca nu ai credit sau abonament activ.
Ce informatii trebuie sa ofer cand sun la 112?
Este important sa oferi numele tau, locatia exacta si o descriere a situatiei de urgenta.
Pot suna la 112 daca telefonul meu nu are semnal?
Da, telefonul va incerca sa se conecteze la cel mai apropiat turn de retea disponibil, indiferent de operator.
Cum pot depune o reclamatie la Vodafone?
Reclamatiile pot fi depuse prin telefon la numarul 0372.022.222, sau prin email la adresa [email protected].
In cat timp raspunde Vodafone la o reclamatie?
Termenul maxim de raspuns este de 30 de zile calendaristice, dar majoritatea reclamatiilor sunt rezolvate mai rapid.
Ce pot face daca nu sunt multumit de raspunsul la o reclamatie?
Daca raspunsul nu este satisfacator, poti apela la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC).
Exista o linie speciala pentru reclamatii urgente?
Da, poti suna la linia de suport clienti Vodafone pentru probleme urgente la numarul 0372 022 222.
Pot trimite o reclamatie online?
Da, poti folosi formularul de contact disponibil pe site-ul oficial Vodafone.
Cum pot verifica consumul de minute, mesaje sau date mobile?
Poti verifica consumul in aplicatia My Vodafone, pe site-ul Vodafone in contul tau de client sau apeland *123#.
Cum activez sau dezactivez o optiune pe abonament sau cartela?
Poti activa sau dezactiva optiuni prin aplicatia My Vodafone, accesand contul online sau contactand serviciul de relatii cu clientii.
Cum imi pot plati factura Vodafone?
Factura poate fi platita online prin My Vodafone, la ATM-uri, prin transfer bancar, in magazinele Vodafone sau in locatii partenere (ex: PayPoint).
Ce pot face daca nu am semnal sau conexiune la internet?
Verifica setarile telefonului, activeaza si dezactiveaza modul avion, sau contacteaza serviciul de suport pentru verificari suplimentare
Cum pot rezilia un abonament Vodafone?
Rezilierea se face prin contactarea serviciului de relatii cu clientii sau intr-un magazin Vodafone, respectand termenii contractuali (ex: perioada minima sau taxe).
FAQ (Intrebari frecvente) Cartela Vodafone
Cum verific creditul disponibil pe Cartela Vodafone?
Poti verifica tastand *123# si apasand apel.
Cum activez o optiune de internet, minute sau mesaje?
Poti activa optiuni tastand *100#, accesand aplicatia My Vodafone, sau sunand la *222.
Cat timp este valabila Cartela Vodafone dupa ultima reincarcare?
Valabilitatea variaza in functie de suma reincarcata, intre 30 de zile si 12 luni.
Care este suma minima pentru a reincarca Cartela Vodafone?
Poti reincarca cu sume incepand de la 5 euro credit.
Cum verific cat internet, minute sau mesaje mai am disponibile?
Tastand *123#, prin aplicatia My Vodafone, sau apeland *222.
Cum transfer credit catre o alta Cartela Vodafone?
Tastand *134#, urmat de instructiuni. Suma minima transferabila este 1 euro.
Ce se intampla daca nu reincarc Cartela Vodafone la timp?
Dupa expirarea valabilitatii, mai ai 30 de zile pentru reincarcare inainte ca numarul sa fie dezactivat.
Cum pot reactiva o optiune care s-a dezactivat?
Poti reactiva prin *100#, aplicatia My Vodafone, sau apeland *222.
Pot utiliza Cartela Vodafone in strainatate?
Da, serviciile de roaming sunt activate automat. Verifica optiunile disponibile pentru roaming prin *100#.
Cum pot reincarca Cartela Vodafone online?
Reincarcarea se poate face pe site-ul oficial Vodafone, prin aplicatia My Vodafone, sau la terminale de plata (ex: PayPoint).
Numere de telefon magazine Vodafone
Magazin Vodafone – Bucuresti, Bdul. Unirii
Adresa: Bulevardul General Gheorghe Magheru 1, Bucuresti 030167
Telefon: 0372022222
Program: Luni – Vineri: 10:00 – 18:00, Sambata: 09:00 – 19:30
Magazin Vodafone – Cluj-Napoca, Piata Unirii
Adresa: Piata Mihai Viteazu 39, Cluj-Napoca 400036
Telefon: 0372 222 222
Program: Luni – Vineri: 10:00 – 18:00, Sambata: 09:00 – 19:00
Magazin Vodafone – Timisoara, Str. Iulius Mall
Adresa: Piata Iuliu Maniu 3, Timisoara 300425
Telefon: 0799798798
Program: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00, Sambata: 09:00 – 13:00
Numar unic de urgenta Vodafone
Numarul unic de urgenta al Vodafone este *222. Acest numar este destinat asistentei clientilor si este disponibil pentru utilizatorii Vodafone care au nevoie de ajutor sau informatii legate de serviciile oferite de companie.
Contact servicii de asistenta tehnica Vodafone
Relatii cu clientii, ghid interactiv si operator uman
Numar: *222
Program: Luni-Vineri 8:00 – 20:00, Sambata-Duminica 8:00 – 18:00 (exceptand sarbatorile legale)
Relatii cu clientii, operator uman
Numar: *555
Disponibilitate: 24/24 ore
Cost: 1.29 euro/apel (TVA inclus), indiferent de durata apelului
Relatii cu clientii pentru urgente
Numar: *228
Program: Luni-Vineri 20:00 – 8:00, Sambata-Duminica 18:00 – 8:00 (inclusiv sarbatori legale)
Relatii cu clientii pentru persoane fizice si juridice (servicii de date si TV)
Numar: *777
Disponibilitate: Ghid interactiv si operator uman
Relatii cu clientii pentru solicitari legate de plati
Numar: *224
Relatii cu clientii pentru titulari firma
Numar: *221
Serviciul de asistenta prin mesaje, gratuit – *100#
Daca vrei sa vezi toate mijloacele prin care poti intra in contact cu un operator Vodafone o poti face accesanf pagina: vodafone contact si vei vedea adresele de email, numerele de telefon si alte informatii utile pentru a intra in contact.
Contact asistenta internet Vodafone
Contact telefonic: *222 / 0372.02.2222
Numar gratuit din reteaua Vodafone: *228 / 0372.02.2258
Numar de urgenta – Rezolva solicitarile urgente, in afara programului de lucru. Contact Vodafone TV: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet.
Vodafone ofera solutii variate si accesibile pentru nevoile de comunicare, date si servicii TV, adaptandu-se atat pentru persoane fizice, cat si pentru companii. Cu suport dedicat si optiuni flexibile, Vodafone ramane un partener de incredere in conectivitatea moderna.
In aprilie se termină plata telefonului și abonamente 3 la Nr…Daca cei de la fidelizare nu au vedere oferte bune de reducere la cele 3 abonamente..ne uităm la piață și alegem altceva ! O zi buna
Buna seara.ma numesc Scutaru Iulian din Bacau,str, florilor/8/b/15,sant abonat de mult timp si de cand era firma UPCde telev.,a fost cat de cat bine ca programe,dar de cand Vodafone a acaparat totul,este dezastru in programe si calitate.Doresc ca si mai multi propietari sa ne deconectam de la aceasta caracatita,pt.nu au un serviciu tehnic adecvat si prfesionist,au echipamente foarte vechi si de multe ori inutil,fura din programe si trimit cand vor ei ‘tehnicieni’ pt. deranjamente si nu cand ai urgenta,daca e posibil si dupa 2 3 zile.atat am scris si voi face deconectare!!!!!
De 4 zile aștept de la doua operatoare sa ma contacteze pentru portarea unui nr la voi.
Stimate Departament de Relații cu Clienții Vodafone,
Mă numesc Andreea Cristina Ionescu, sunt client Vodafone România de probabil 20 de ani, iar numărul meu de telefon asociat este 0726539522. Locuiesc în prezent în Elveția și folosesc SIM-ul asociat doar ocazional, atunci când revin în România. Cu toate acestea, am constatat că sunt facturata lunar la un tarif extrem de ridicat, în ciuda faptului că SIM-ul meu este dezactivat în majoritatea timpului.
Consider inacceptabilă situația în care mă aflu. Iată câteva aspecte care m-au nemulțumit:
1. Platforma MyVodafone este extrem de lentă și nepractică, iar contactarea serviciului de relații cu clienții se face doar prin intermediul unui robot ineficient sau prin scrisoare, ca acum 100 de ani.
2. Taxarea pentru apelurile telefonice către serviciul de suport client este o practică pe care o consider lipsită de transparență, mai ales în condițiile în care am nevoie de asistență urgentă.
3. Mi se pare ridicol să fiu taxata lunar la asemenea costuri pentru un SIM pe care îl folosesc doar ocazional și care este dezactivat în cea mai mare parte a timpului.
Prin urmare, solicit una dintre următoarele soluții, fără întârziere:
1. Modificarea abonamentului meu la un plan tarifar de maxim 5 euro/lună;
2. Rezilierea imediată a contractului meu, chiar dacă termenul contractual expiră în iulie.
Dacă aceste cerințe nu pot fi îndeplinite, mă văd nevoita să iau măsuri legale pentru soluționarea situației. Consider că serviciile oferite de Vodafone România sunt sub așteptările unui client care plătește sume mari lunar, iar lipsa accesului facil la suport client este inacceptabilă.
Aștept un răspuns ferm și o soluție până la finalul zilei de azi.
Bună ziua.Sunt Cenusa Rodica -cod fix-tv-750437801.Am făcut o cerere de reziliere pe motiv ca plătesc fff mult-AVETI TOATE DOVEZILE ,RECLAMATIILE SI REZILIEREA pe adresa de mail fix-tv.La „răspunsuri” nu se spune nimic de platile exorbitante pe care le-am făcut care era principalul motiv al rezilierii.MI S-A SPUS CA VIZIONEZ,CITEZ” O MULTITUDINE DE PROGRAME” ceea ce nu este adevarat-AM DE LA INCEPUT 40 DE PROGRAME-ATIT AM CERUT PENTRU CA NU VIZIONEZ DECIY VREO 2-3 ,NU AM PROGRAME SPORT SI IN PLUS AM TRIMIS DOVEZILE CU TELEVIZOARELE MELE 2(la unul vad iarna iar la celalalt vara fiind în camere diferite)TELEVIZOARE CARE NU SE PRETEAZA LA RECIVIER,TV FFF VECHI,PESTE 30 DE ANI.DACA VERIFICATI RECLAMATIILE MELE LE VEDETI SI VEDETI TOATE AMANUNTE.CONSTAT ACUM CA DACA DE LA INCEPUT MA FURATI SI PLATESC SERVICII INEXISTENTE NICI REDUCEREA ACEEA DE 3 LUNI NU A FOST REALA PENTRU CA EU ATIT TREBUIA SA PLATESC NORMAL.CITITI,ANALIZATI SI VEDETI CE E DE FACUT PENTRU CA EU TRIMIT PRIN POSTA SI TOATE DOVEZILE LA CONDUCEREA VODAFONE.NU VREAU SA LAS LUCRURILE ASA.NU INTIMPLATOR SI LA VODAFONE MOBIL AM PRIMIT LUNA ASTA O FACTURA APROAPE DUBLA(am plătit tot -fix-tv,mobil dar nu pentru ca am fost de acord cu sumele )CI PENTRU CA SLTFEL MI-ATI FI INCHIS SUBIT.Si aici am cerut factura sa vad pentru ce plătesc pentru ca sunt operata si de 3 luni stau în casa,nu am ieșit nicăieri,nu vad filme,nu deschid date mobile,etc.Am cerut rezilierea pentru ca nu au vrut sa-mi prezinte factura sa o vad ,sa vad de unde vine suma de plata aproape dubla.ANALIZATI CU ATENTIE SI APOI RASPUNDETI-MI.MULTUMESC,CENUSA RODICA.
Doresc să reclam faptul că pentru programe aflate în grila care trebuiau să le vizionez direct și venind un tehnician la domiciliu pe numele Bojoaca Florin am fost taxat cu 50 RON pentru decodare .
Bună seara , mă numesc Stefan Viorel Solomia judetul Neamt Bălțătești sat Valea seacă vreau să intrerup contractul cu Vodafone nu m-ai avem nici cabluri de o lună de zile a fost echipă și a luat cablu nu mai trimiteți facturi
As vrea sa reziliez contractu, păcăleală, ieri am renoit abonamentu mi sa zis 4 euro pe un nr 5 pe un număr 2 pe unu apoi pe aplicație ce sa vezi la cel de 5 euro 9 euro cel de 2 euro 3, 34 și eu care eram la 4 euro 3,34 ce pot face sa reziliez congractu
Aștept un răspuns pe mail, mi sa spus ca se face abonament, la 2 euro pe un nr și e 3 și 34,pe unu ca va fi 4 euro și e, 3,34 iar pe altul ca e 5 și de fapt sa făcut la 8eurosi 89 vreau a reziliez contractu urgent
Am fost contact at telefonic cu voci suave si multe intrebari in scopul prelungirii contractului tv/internet. De ficare data am refuzat sa raspund la intrebari solicitand contractul in format pdf pentru a verifica conditiile impuse de companie, tot de ficare data mi sa raspund ca nu se poate pentru ca asa sunt procedurile, urmare, mai bine de UN an sunt client fara contract. Ca urmare m-am hotarat sa renunt la colaborarea cu Vodafone. Am pregatit scrisoare de renuntare si am adunat tot echipamentul intr-o plasa si m-am dus la cel mai apropiat centru Vodafone. M-a intampinat un baiat, cam plictisit, cu intrebarea -ce doresc- la raspunsul meu ca renunt la colaborarea cu Vodafone si ca doresc sa predau echipamentul, a facuta o fata si main plictisita, iar referitor la preluarea echipamentului mi-a spus ca acest lucru este imposibil datorita procedurilor, si ca trebuie sa astept o Luna (normal cu plata abonamentului) ca asa-i procedura. Acum ma intreb pe mine, pe cel care citeste si pe un stab de la conducere care a scris procedura, daca eu nu am semnat contractul, eu trebuie sa respect procedura?
Cu urari de bine pentru procedurile companiei!
buna ziua, ma numesc Mariana Purice si am primit de la dumneavoastra o taxare rouming la care eu doresc sa fac reclamatie . In primul rind eu nu am roumingul activat si nu stiu cum dumneavoastra m-ati taxat si in al doilea rand eu nu am fost plecata din tara.
Va rog sa-mi da-ti un raspuns cat mai urgent altfel fac reclamatie la protectia consumatorului .
Buna ziua
Am avut ghinionul sa ma las pacalit de doamna Oana Crangus sa renunt la serviciile Orange si sa trec la Vodafone.Totul s a transformat intr un cosmar.Serviciile sunt execrabile .Nu pot vorbi la telefon din birou fiind obligat sa ies in afara cladirii.Nu pot folosi casa de marcat din acelasi motiv….lipsa semnal.
Am sesizat persoanei mai sus mentionate aceste neajunsuri de nenumarate ori.Nici o rezolvare.Mai nou nu mai raspunde la telefon.Buna atitudine pentru un manager.
Si stau sa ma intreb pentru ce platesc.
Ma numesc Cosmin Mironescu
SC. Sidest srl
0728689120
Doresc sa reclam faptul că nu am semnal ia tv.,robotul Andreia ii f .complicat pt. generația 70plus.Am făcut sesizare în unitatea voastră de 2 zile și aștept echipa cum sa promis ! Foarte complicat pt noi și mult timp de așteptat.
Bună ziua,
Am două abonamente pentru firma WISEBISOFT și am solicitat încă din 2 decembrie 2024 transferul abonamentelor pe persoană fizică (cu păstrarea numerelor) deoarece firma nu mai are activitate și n-am de unde plăti facturile (în jur de 300 lei/lună). Am primit,am semnat și am trimis noul contract care trebuia să fie activ din 29 februarie 2025. Azi am primit factura tot pe firmă. Din decembrie până astăzi am sunat de nenumărate ori la Vodafone, întrebând despre soarta transferului. Bineînțeles am nimerit de fiecare altă persoană și am rămas cu promisiuni că solicitarea mea va fi transmisă la cei care se ocupă cu rezolvarea lui.
Precizez că sunt abonat fidel la Vodafone de la începuturi și în loc de apreciere m-am ales cu bătaia de joc al angajaților firmei. Nu mai știu ce să mai fac, dacă reziliez contractul pierd numerele. Oricum sunt dezamăgit de Vodafone, nu pot contacta nici o persoană serioasă și nici Conducerea. Dacă am treabă cu astfel de angajați nici rezilierea contractului nu pot face că nu mă bagă în seamă nimeni, ultima soluție cred că dau în judecată pe Vodafone.