INES este o companie romaneasca de top in domeniul telecomunicatiilor, recunoscuta pentru serviciile sale de internet de mare viteza, televiziune digitala si solutii integrate pentru afaceri. Cu o experienta vasta si un angajament solid fata de inovatie, INES ofera clientilor sai tehnologie de ultima generatie si suport personalizat, adaptat nevoilor fiecarui utilizator.
Fie ca esti utilizator casnic sau un business care are nevoie de solutii performante de conectivitate, INES este un partener de incredere, dedicat sa imbunatateasca experienta digitala si sa raspunda prompt solicitarilor tale.
Suport tehnic iNes
Telefon: 031 620 2020
E-mail: [email protected]
Sediu central iNes
iNES GROUP
Adresa: Str. Virgil Madgearu nr. 2-6, sector 1, 014135, București
Site web: www.ines.ro
Alte date de contact iNes
Secretariat
[email protected]
Vanzari
[email protected]
Suport iNES Live
[email protected]
FAQ(Intrebari frecvente)
Care este numarul de contact pentru suport tehnic INES?
Numarul de telefon pentru suport tehnic INES este 031.620.2020.
Care sunt orele de functionare ale serviciului de suport INES?
Serviciul de suport este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 09:00 – 14:00.
Ce viteze de internet ofera INES?
INES ofera viteze de pana la 1 Gbps pentru internetul rezidential si 10 Gbps pentru solutiile dedicate de business.
Cate canale TV sunt disponibile in pachetul de televiziune INES?
Pachetele de televiziune INES includ peste 150 de canale, dintre care peste 50 sunt in format HD.
Care este durata contractului standard pentru serviciile INES?
Durata standard a contractului este de 12 sau 24 de luni, in functie de oferta.
Exista o taxa de instalare pentru serviciile INES?
Taxa de instalare pentru serviciile INES este de 200 RON, dar poate fi gratuita in cadrul anumitor promotii.
Ce solutii de internet sunt disponibile pentru afaceri?
INES ofera internet dedicat pentru afaceri cu viteze personalizabile de pana la 10 Gbps.
Care este numarul pentru raportarea deranjamentelor INES?
Pentru raportarea deranjamentelor, poti suna la 031.620.2020.
Cate locatii INES sunt disponibile in Romania?
INES isi desfasoara activitatea in peste 50 de localitati din Romania.
Care este perioada de raspuns pentru problemele tehnice raportate?
INES raspunde la sesizarile tehnice in maximum 24 de ore lucratoare.
Exista un serviciu de suport prin email?
Da, clientii pot trimite solicitari la adresa de email [email protected].
Cate pachete de televiziune sunt disponibile la INES?
INES ofera 3 pachete principale de televiziune: Standard, Premium si Ultra.
Ce perioada de gratie ofera INES pentru plata facturii?
INES ofera o perioada de gratie de 5 zile de la termenul scadent al facturii.
Cate dispozitive pot fi conectate simultan la routerul INES?
Routerele INES permit conectarea a pana la 25 de dispozitive simultan, in functie de model.
Exista costuri pentru rezilierea contractului inainte de termen?
Da, costurile de reziliere variaza intre 100 si 500 RON, in functie de perioada contractuala ramasa.
Ce numar de canale 4K ofera INES in pachetele sale?
INES include pana la 10 canale 4K in pachetele sale avansate.
Care este limita de trafic pentru internetul rezidential?
INES ofera internet rezidential fara limita de trafic.
Ce pachete de servicii triple-play (internet, TV, telefonie) ofera INES?
INES are 2 pachete triple-play, cu preturi de la 99 RON/luna.
Exista suport tehnic disponibil 24/7?
Da, INES ofera suport tehnic 24/7 pentru clientii business.
Care este numarul maxim de linii telefonice pentru solutiile business INES?
INES ofera pana la 50 de linii telefonice pentru solutiile business.
Cum pot verifica disponibilitatea serviciilor INES in zona mea?
Poti verifica acoperirea serviciilor INES folosind formularul de pe site-ul oficial sau sunand la 031.620.2020.
Care este timpul mediu de instalare pentru serviciile INES?
Instalarea serviciilor INES dureaza in medie 3-5 zile lucratoare de la semnarea contractului.
Ce tipuri de routere ofera INES?
INES ofera routere Wi-Fi dual-band si echipamente de ultima generatie, precum modele compatibile cu standardul Wi-Fi 6.
Pot suspenda temporar serviciile INES?
Da, serviciile pot fi suspendate temporar pentru o perioada de pana la 3 luni, in anumite conditii.
Ce metode de plata sunt acceptate pentru facturile INES?
Facturile INES pot fi platite online, prin transfer bancar, la ghiseele partenerilor sau prin debit direct.
Ce tip de suport tehnic ofera INES pentru clientii business?
INES ofera suport tehnic personalizat, interventii on-site si servicii 24/7 pentru clientii business.
Cum pot recupera parola pentru contul meu INES?
Parola poate fi resetata accesand sectiunea „Recuperare parola” de pe site-ul INES sau contactand suportul.
Ce garantie au echipamentele furnizate de INES?
Echipamentele oferite de INES vin cu o garantie standard de 24 de luni.
Exista oferte pentru studenti sau pensionari la INES?
Da, INES ofera reduceri speciale pentru studenti si pensionari pe baza documentelor doveditoare.
Ce viteze de upload sunt disponibile pentru internetul rezidential?
Vitezele de upload pot ajunge pana la 500 Mbps, in functie de pachetul ales.
Cum pot solicita un upgrade la serviciile INES?
Un upgrade poate fi solicitat contactand echipa de suport la 031.620.2020 sau accesand contul online.
Ce se intampla daca factura INES nu este platita la timp?
Dupa 30 de zile de intarziere, serviciile pot fi suspendate temporar pana la plata facturii.
Care este pretul pentru chiria echipamentelor INES?
Chiria lunara pentru echipamente este intre 5 si 20 RON, in functie de tipul echipamentului.
Cum pot solicita o relocare a serviciilor INES?
Relocarea serviciilor poate fi solicitata completand un formular online sau contactand suportul.
Ce solutii de securitate sunt incluse in pachetele INES?
INES include protectie antivirus de baza si firewall-uri avansate pentru clientii business.
Pot activa o linie de telefonie fixa cu numarul meu actual?
Da, INES permite portarea numerelor de telefonie fixa existente.
Exista restrictii pentru utilizarea serviciilor INES in afara locatiei?
Serviciile INES sunt destinate utilizarii la locatia contractata; modificarile necesita aprobarea companiei.
Ce fac in cazul unei defectiuni a echipamentului INES?
Poti contacta suportul tehnic la 031.620.2020 pentru diagnosticare si inlocuire, daca este cazul.
Care sunt costurile suplimentare pentru serviciile INES?
Pot exista costuri pentru instalare, chiria echipamentelor sau taxe pentru modificari ad-hoc ale serviciilor.
Cum pot consulta istoricul facturilor mele INES?
Istoricul facturilor poate fi accesat in contul online INES sau prin intermediul aplicatiei mobile.
Retele sociale iNes
INES se remarca printr-un angajament constant fata de excelenta in domeniul telecomunicatiilor, oferind servicii de internet, televiziune si telefonie adaptate nevoilor variate ale clientilor sai. Cu o infrastructura moderna, viteze competitive si un suport tehnic dedicat, INES este un partener de incredere atat pentru utilizatorii rezidentiali, cat si pentru companii.
Leave a comment