Suport telefonic Lidl pentru reclamatii si clienti

Suport telefonic Lidl pentru reclamatii si clienti

Lidl este unul dintre cei mai mari retaileri de tip discount din Europa, cunoscut pentru oferirea de produse de calitate la preturi accesibile. Prezent in numeroase tari, inclusiv Romania, Lidl pune la dispozitia clientilor o gama variata de produse alimentare si nealimentare, de la marci proprii recunoscute pentru standarde ridicate, pana la oferte saptamanale atractive.

Cu o retea extinsa de magazine si un angajament puternic fata de sustenabilitate si inovatie, Lidl se concentreaza pe satisfacerea nevoilor clientilor sai prin servicii eficiente si produse de incredere. Orientarea catre consumator se reflecta si in politica sa de asistenta clienti, care ofera solutii rapide si accesibile pentru orice intrebari, reclamatii sau solicitari.

Formular de contact Lidl

Accesibilitate
Formularul online este disponibil pe site-ul oficial al Serviciului Clienti Lidl, accesibil oricand.

Interfata prietenoasa
Este usor de utilizat, ghidand utilizatorii pas cu pas in completarea informatiilor necesare.

Informatii necesare: Solicita date de baza, precum:

Nume si prenume
Adresa de e-mail
Numar de telefon
Subiectul solicitarii
Mesaj detaliat

Posibilitate de atasare fisiere
Clientii pot incarca documente, cum ar fi chitante, facturi sau fotografii, pentru a oferi detalii suplimentare.

Tipuri de solicitari

Reclamatii
Intrebari generale
Raportarea problemelor
Feedback

Confidentialitate
Datele personale furnizate prin formular sunt tratate conform politicilor de confidentialitate Lidl.

Facebook Messenger Lidl

Lidl Romania ofera clientilor posibilitatea de a contacta echipa de asistenta prin intermediul paginii oficiale de Facebook. Accesand Lidl Romania, puteti utiliza functia de mesagerie Facebook Messenger pentru a adresa intrebari, a oferi feedback sau a solicita informatii suplimentare. Echipa de suport Lidl se angajeaza sa raspunda solicitarilor primite prin acest canal in cel mai scurt timp posibil, asigurand o comunicare eficienta si directa cu clientii sai.

Asistenta clienti Lidl

Recrutare

Telefon: 0800 672 555 de luni pana joi intre orele 9:00-17:00 si vineri intre 9:00-15:00
E-mail: [email protected]

Intrebari legate de produsele Lidl

Telefon: 0800 896 622
E-mail: [email protected]

Sediul central Lidl

Sediul social in Bucuresti, Sectorul 1, Strada Cpt. Av. Alexandru Serbanescu, Nr. 58 A
Inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/11387/2024
Cod unic de inregistrare: 22891860
Adresa corespondenta: Str. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr 58 A, Sector 1, Bucuresti.

FAQ(Intrebari frecvente)

Cate magazine Lidl exista in Romania?
Lidl are peste 350 de magazine in Romania.

Care este programul de functionare al magazinelor Lidl?
In general, magazinele sunt deschise de la 07:30 la 21:00, dar programul poate varia in functie de locatie.

Care este numarul de telefon al Serviciului Clienti Lidl?
Puteti contacta Serviciul Clienti la numarul 0800 896 622.

Cat costa livrarea produselor din Lidl Plus?
Lidl nu ofera livrare, fiind un lant de tip discount cu achizitii exclusiv in magazin.

Cate produse se regasesc in oferta saptamanala Lidl?
Oferta saptamanala include in medie 40-60 de produse noi.

Care este limita pentru returnarea produselor?
Produsele pot fi returnate in termen de 30 de zile, daca sunt in ambalajul original.

Cate produse marca proprie are Lidl?
Lidl comercializeaza peste 2.000 de produse marca proprie.

Cat de des se schimba promotiile Lidl?
Promotiile se actualizeaza de doua ori pe saptamana (luni si joi).

Care este numarul maxim de puncte pe care il puteti acumula in Lidl Plus?
Nu exista o limita de puncte, dar ele pot fi utilizate in promotii active.

Cat costa o plasuta de cumparaturi la Lidl?
Pretul unei plasute este intre 0,50 si 1,50 lei, in functie de dimensiune.

Cate tari are Lidl in reteaua sa globala?
Lidl este prezent in peste 30 de tari.

Cat este taxa pentru ambalajele reciclabile la Lidl?
Taxa este de 0,50 lei pentru ambalajele de plastic reciclabile.

Cate articole din oferta Lidl sunt produse locale?
Peste 50% dintre produsele alimentare sunt fabricate local.

Cat timp dureaza garantia produselor nealimentare?
Produsele nealimentare au o garantie de 2 ani, daca nu este specificat altfel.

Cat costa produsele din gama Deluxe in timpul promotiilor?
Preturile variaza, dar sunt cu pana la 30% mai mici decat in perioadele obisnuite.

Cate tipuri de paine proaspata sunt disponibile zilnic?
Lidl ofera peste 20 de tipuri de paine proaspata zilnic.

Cate puncte bonus puteti castiga intr-o luna cu Lidl Plus?
Puteti castiga pana la 100 de puncte, in functie de promotiile active.

Cate persoane lucreaza in reteaua Lidl Romania?
Lidl Romania are peste 10.000 de angajati.

Care este limita de cumparaturi pentru o reducere specifica?
Reducerile Lidl Plus pot fi aplicate pentru achizitii de pana la 200 de lei per tranzactie.

Cate produse sunt disponibile la promotiile speciale din catalogul de saptamana?
Catalogul contine intre 80 si 100 de produse promotionale saptamanale.

Cate produse sunt disponibile intr-un magazin Lidl?
Un magazin Lidl are in medie 1.500 – 2.000 de produse.

Cate magazine noi deschide Lidl anual in Romania?
Lidl deschide aproximativ 20-30 de magazine noi pe an.

Care este valoarea minima a unei achizitii pentru a primi un voucher in Lidl Plus?
Valoarea minima este de 50 de lei, in functie de campanie.

Cate retete sunt disponibile in aplicatia Lidl Plus?
Aplicatia include peste 200 de retete pentru inspiratie culinara.

Cate statii de incarcare pentru masini electrice are Lidl in Romania?
Lidl are peste 50 de statii de incarcare pentru vehicule electrice.

Cat timp dureaza procesarea unei reclamatii trimise catre Lidl?
Reclamatiile sunt procesate in termen de 2-5 zile lucratoare.

Cate produse bio sunt disponibile in oferta Lidl?
Lidl ofera peste 150 de produse bio in gama sa.

Cate tipuri de carne proaspata sunt disponibile la Lidl?
Lidl ofera in jur de 30 de sortimente de carne proaspata.

Cate promotii speciale sunt lansate in decembrie la Lidl?
In luna decembrie, sunt lansate in medie 10-15 promotii speciale.

Cat costa o cafea din automatele Lidl?
Pretul unei cafele este de aproximativ 5 lei.

Care este valoarea medie a unui cos de cumparaturi la Lidl?
Valoarea medie este de aproximativ 70-100 de lei.

Cate tipuri de branzeturi sunt disponibile la Lidl?
Lidl ofera peste 40 de tipuri de branzeturi.

Cate produse din gama Deluxe sunt disponibile in fiecare sezon?
Sunt disponibile aproximativ 80-100 de produse Deluxe in fiecare sezon.

Cate locatii Lidl au panouri fotovoltaice?
Peste 100 de locatii Lidl din Romania folosesc panouri fotovoltaice.

Cate zile dureaza promotiile saptamanale la Lidl?
Promotiile dureaza 7 zile, cu exceptia ofertelor speciale de weekend.

Care este cantitatea minima de produse pentru comenzi speciale?
Comenzile speciale pot fi facute pentru o cantitate minima de 50 de unitati, in functie de produs.

Cate persoane folosesc aplicatia Lidl Plus in Romania?
Peste 1 milion de utilizatori folosesc Lidl Plus in Romania.

Cat costa produsele din gama XXL in comparatie cu cele obisnuite?
Produsele XXL sunt cu pana la 25% mai ieftine pe unitatea de masura.

Cate magazine Lidl au parcare pentru biciclete?
Aproximativ 70% dintre magazine Lidl ofera parcare pentru biciclete.

Cate produse cu reducere pot fi cumparate cu un voucher Lidl Plus?
De obicei, voucherele se aplica pentru toate produsele dintr-o categorie specifica, fara o limita de cantitate.

Retele sociale Lidl

Instagram
Facebook
YouTube

Lidl reprezinta un exemplu de succes in industria de retail, oferind clientilor sai produse de calitate la preturi accesibile si o experienta de cumparaturi simpla si eficienta. Cu o retea extinsa de magazine, angajament fata de sustenabilitate si inovatie, precum si un suport dedicat pentru clienti, Lidl continua sa isi consolideze pozitia de lider pe piata de tip discount.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *