Contact Bringo pentru suport clienti si reclamatii telefonic

Contact Bringo pentru suport clienti si reclamatii telefonic

Bringo este un serviciu de livrare rapida din Romania, care permite utilizatorilor sa comande produse de la diverse magazine online, inclusiv Carrefour, si sa le primeasca direct acasa. Platforma Bringo este disponibila printr-o aplicatie mobila, oferind o gama variata de produse alimentare si non-alimentare, inclusiv produse de uz casnic, articole de ingrijire personala si altele. In plus, Bringo se remarca prin livrarea rapida a comenzilor, aducand produsele la usa clientilor in aproximativ 90 de minute.

Formular online de contact Bringo

Deschide aplicatia Bringo pe telefonul tau (disponibila pentru iOS sau Android).
Acceseaza sectiunea „Setari” sau „Ajutor” din aplicatie.
Cauta sectiunea „Contact” sau „Suport clienti”.
In aceasta sectiune, vei gasi optiunea de a trimite un mesaj sau formularul de contact pentru a comunica cu echipa de suport Bringo.

Contact Bringo

Email: [email protected] este adresa de email principala pentru asistenta clienti, unde pot fi trimise intrebari si reclamatii.

Program customer support Bringo

Luni 09-21
Marti 09-21
Miercuri 09-21
Joi 09-21
Vineri 09-21
Sambata 09-18
Duminica 09-18

FAQ(intrebari frecvente)

Cum plasez o comanda pe Bringo?
Pentru a plasa o comanda, descarca aplicatia Bringo pe telefon, creeaza un cont si adauga produsele dorite in cos. Dupa finalizarea comenzii, alegi adresa de livrare si metoda de plata.

Care este timpul de livrare al comenzilor?
Livrarile se fac rapid, de obicei intr-un interval de 90 de minute, in functie de locatia ta si disponibilitatea curierilor.

Ce produse pot comanda pe Bringo?
Bringo ofera o gama larga de produse alimentare, inclusiv fructe, legume, carne, lactate, precum si produse non-alimentare, cum ar fi articole de uz casnic si ingrijire personala.

Bringo livreaza in toata Romania?
Bringo livreaza in mai multe localitati din Romania, dar disponibilitatea serviciilor poate varia in functie de zona ta.

Cum pot plati pentru comanda mea?
Platile se pot face online prin card bancar sau la livrare, in functie de optiunile disponibile in aplicatie.

Ce fac daca produsul comandat nu este disponibil?
Daca un produs nu este disponibil, Bringo iti va oferi optiunea de a alege un produs alternativ sau de a anula comanda respectiva.

Cum pot contacta serviciul de asistenta clienti?
Poti contacta Bringo prin telefon la 0800-6721-21 sau prin email la [email protected]. De asemenea, exista un chat live pe site-ul oficial.

Cum pot modifica sau anula o comanda?
Daca comanda nu a fost inca procesata, poti modifica sau anula comanda direct din aplicatie. Daca a fost deja trimisa, va trebui sa contactezi serviciul de asistenta.

Bringo accepta comenzi pentru produse din diferite magazine?
Da, Bringo colaboreaza cu mai multe lanturi de magazine, cum ar fi Carrefour, oferind produse din diferite locatii.

Cum pot urmari starea comenzii mele?
Poti urmari progresul livrarii comenzii tale in aplicatia Bringo, care iti va arata statusul si timpul estimat de livrare.

Bringo ofera livrari in aceeasi zi?
Da, Bringo permite livrari in aceeasi zi, iar produsele pot fi livrate in aproximativ 90 de minute, in functie de disponibilitatea curierului.

Ce fac daca am o problema cu livrarea?
Daca ai o problema cu livrarea, cum ar fi intarzierea sau produsele deteriorate, poti contacta asistenta clienti prin telefon, email sau chat live pentru solutionare.

Cum pot sa schimb adresa de livrare dupa ce am plasat comanda?
Daca adresa de livrare nu a fost procesata inca, o poti schimba in aplicatie sau contactand asistenta clienti.

Pot sa fac o comanda de pe un calculator sau doar de pe telefon?
Bringo este disponibil doar prin aplicatia mobila, deci va trebui sa faci comenzi de pe un telefon mobil.

Cum pot sa folosesc un cupon de reducere Bringo?
Daca ai un cupon de reducere, il poti aplica direct in aplicatia Bringo in sectiunea de plati, inainte de finalizarea comenzii.

Exista taxe suplimentare pentru livrare?
Taxele de livrare pot varia in functie de distanta fata de magazin si valoarea comenzii. Detaliile vor fi afisate in aplicatie inainte de confirmarea comenzii.

Bringo accepta comenzi pentru produse din afaceri locale mici?
In prezent, Bringo colaboreaza cu retele mari de magazine, cum ar fi Carrefour, dar colaboreaza si cu alte retaileri pentru a oferi o gama variata de produse.

Cum pot sa ma asigur ca produsele mele sunt proaspete?
Bringo colaboreaza cu furnizori de incredere si asigura livrari rapide pentru a garanta prospetimea produselor.

Cum pot sa ma abonez la serviciul Bringo?
Poti descarca aplicatia Bringo din App Store sau Google Play, te inregistrezi cu un cont si incepi sa plasezi comenzi imediat.

Ce sa fac daca am o reclamatie?
Daca ai o reclamatie legata de produsele sau serviciile Bringo, poti contacta asistenta clienti prin email la adresa [email protected]. De asemenea, poti utiliza formularul de contact disponibil pe site.

Cum imi creez un cont pe Bringo?
Acceseaza aplicatia Bringo sau site-ul nostru, apasa pe „Creeaza un cont” si completeaza informatiile necesare, inclusiv numele, adresa de email si parola. Dupa activarea contului, vei putea plasa comenzi.

Cum pot plasa o comanda pe Bringo?
Deschide aplicatia sau site-ul Bringo, selecteaza produsele dorite din magazinele partenere, adauga-le in cos si urmeaza pasii pentru finalizarea comenzii.

Ce tipuri de plati sunt acceptate?
Poti plati prin card bancar, PayPal, sau numerar la livrare.

Care este valoarea minima a unei comenzi pe Bringo?
Valoarea minima a unei comenzi este de 50 RON.

Cat costa livrarea pe Bringo?
Taxa de livrare variaza in functie de distanta fata de magazin si de perioada aleasa, incepand de la 9.99 RON.

Livrati in toata Romania?
Bringo livreaza in majoritatea oraselor din Romania, dar disponibilitatea variaza in functie de locatie. Verifica in aplicatie daca livrarea este disponibila in zona ta.

Cum pot urmari comanda mea?
Dupa ce ai plasat comanda, poti urmari progresul acesteia in aplicatia Bringo, unde vei vedea statusul in timp real.

Cum pot anula o comanda?
Daca comanda nu a fost procesata inca, o poti anula direct din aplicatie sau contactand serviciul nostru de suport.

Este posibil sa modific comanda dupa ce am plasat-o?
Odata plasata comanda, nu mai poti face modificari. Iti recomandam sa anulezi si sa plasezi o comanda noua.

Cum pot sa schimb adresa de livrare?
Poti schimba adresa inainte de a finaliza comanda. Dupa plasarea comenzii, adresa nu mai poate fi modificata.

Bringo livreaza in timpul noptii?
Da, Bringo ofera livrari 24/7, insa disponibilitatea depinde de magazinul selectat si ora plasarii comenzii.

Ce fac daca produsul comandat nu este disponibil?
In cazul in care un produs nu este disponibil, vei fi notificat si ti se va oferi optiunea de a-l inlocui cu un alt produs sau de a anula comanda.

Cum imi pot recupera banii daca am avut o problema cu livrarea?
Daca ai intampinat o problema cu livrarea, contacteaza serviciul nostru de suport pentru a solutiona situatia si, daca este cazul, vei primi o rambursare completa.

Cum pot adauga un cupon de reducere?
Poti adauga un cupon de reducere la finalizarea comenzii, inainte de a plati, in sectiunea „Reduceri”.

Care sunt conditiile de returnare a produselor?
Poti returna produsele in termen de 14 zile, conform politicii de returnare a magazinului. Contacteaza serviciul nostru de suport pentru detalii.

Cum ma pot abona la newsletter Bringo?
Poti sa te abonezi la newsletter Bringo din aplicatie sau de pe site-ul nostru, introducand adresa de email in sectiunea „Abonare la newsletter”.

Cum pot sa schimb parola contului Bringo?
Acceseaza „Setarile contului” din aplicatie sau site si selecteaza „Schimba parola”. Urmeaza pasii pentru a introduce noua parola.

Bringo ofera reduceri pentru comenzi mari?
Da, Bringo ofera reduceri speciale pentru comenzi mari sau pentru clientii fideli. Verifica aplicatia pentru oferte exclusive.

Care sunt optiunile de livrare rapida?
Bringo ofera livrare rapida in termen de 1 ora in unele locatii, in functie de disponibilitatea magazinului si de distanta fata de locatia ta.

Cum pot adauga o metoda de plata in contul meu Bringo?
Acceseaza „Setarile contului” si selecteaza „Plati”. Alege metoda dorita (card bancar, PayPal) si urmeaza pasii pentru a adauga informatiile de plata.

Este Bringo disponibil pe toate platformele?
Da, Bringo este disponibil atat pe iOS, cat si pe Android. Poti descarca aplicatia din App Store sau Google Play.

Bringo accepta comenzi de la restaurante?
Da, Bringo ofera si livrari de la restaurante partenere, pe langa magazinele de produse. Verifica aplicatia pentru lista completa.

Cum pot sa adaug o locatie noua pentru livrare?
Poti adauga o noua locatie in aplicatie, in sectiunea „Adresa de livrare”, sau sa o modifici direct in timpul plasarii comenzii.

Pot sa modific data livrarii?
Da, poti alege o data si o fereastra orara pentru livrare, insa modificarile sunt posibile doar inainte ca livrarea sa fie confirmata.

Ce fac daca produsul livrat este deteriorat?
Daca produsul este deteriorat, te rugam sa contactezi imediat serviciul nostru de suport. Vom organiza inlocuirea sau returnarea produsului.

Cum pot sa verific istoricul comenzilor mele?
Poti verifica istoricul comenzilor tale in aplicatia Bringo, accesand sectiunea „Istoric comenzi”.

Bringo ofera livrare in aceeasi zi?
Da, Bringo ofera livrare in aceeasi zi, in functie de magazinul ales si de disponibilitatea produselor.

Pot comanda produse din mai multe magazine intr-o singura comanda?
Da, Bringo iti permite sa adaugi produse din mai multe magazine intr-o singura comanda, iar livrarea va fi efectuata intr-un singur pachet.

Cum pot sa folosesc functia de livrare programata?
Poti alege livrarea programata in aplicatie, selectand data si intervalul orar dorit pentru livrare, in timpul plasarii comenzii.

Pot comanda produse din afaceri locale?
Da, Bringo colaboreaza cu multe afaceri locale. Verifica aplicatia pentru a vedea care dintre acestea sunt disponibile in zona ta.

Exista reduceri pentru clientii noi?
Da, Bringo ofera reduceri speciale pentru clientii noi, care pot fi aplicate la prima comanda.

Cum pot sa adaug un produs in lista de dorinte?
Poti adauga produse in lista de dorinte din aplicatie, apasand pe simbolul „Inima” de langa produsul dorit.

Care sunt optiunile de livrare pentru zonele mai izolate?
In zonele izolate, livrarea poate dura mai mult sau poate fi limitata. Verifica aplicatia pentru detalii despre disponibilitatea livrarii in zona ta.

Ce fac daca livrarea intarzie?
Daca livrarea intarzie, poti verifica statusul comenzii in aplicatie. Daca exista o problema, te rugam sa contactezi serviciul nostru de suport.

Cum pot sa recomand Bringo unui prieten?
Poti trimite un cod de recomandare unui prieten direct din aplicatie, iar acestia vor beneficia de o reducere la prima comanda.

Bringo livreaza produse alimentare?
Da, Bringo livreaza si produse alimentare, inclusiv produse din supermarketuri si piete locale.

Cum pot sa aflu ce produse sunt disponibile in apropierea mea?
Poti vizualiza produsele disponibile in aplicatie, selectand locatia ta si alegand magazinul dorit.

Ce se intampla daca nu sunt acasa la livrarea comenzii?
Daca nu esti acasa, livratorul va incerca sa te contacteze. In caz de imposibilitate de livrare, vei putea reprograma livrarea sau sa alegi o alta adresa.

Pot sa dau bacsis livratorului?
Da, poti da bacsis livratorului direct in aplicatie sau in numerar la livrare.

Cum pot sa schimb limba aplicatiei Bringo?
Poti schimba limba aplicatiei accesand sectiunea „Setari” si alegand limba dorita din optiunile disponibile.

Este Bringo disponibil in orasul meu?
Bringo este disponibil in majoritatea oraselor din Romania. Verifica disponibilitatea in aplicatie introducand adresa ta de livrare.

Bringo ofera reduceri pentru studenti?
Momentan, Bringo nu ofera reduceri specifice pentru studenti, dar exista oferte periodice care pot fi aplicate de catre toti utilizatorii.

Pot comanda produse din farmacii prin Bringo?
Da, Bringo colaboreaza cu farmacii partenere, iar livrarile se pot face si din acestea, in functie de disponibilitate.

Cum pot solicita o factura pentru comanda mea?
Poti solicita factura direct din aplicatie, in sectiunea „Istoric comenzi”. Factura va fi trimisa pe email.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *