Contact telefonic E.ON si asistenta pentru deranjamente urgente

Contact telefonic E.ON si asistenta pentru deranjamente urgente

E.ON este una dintre cele mai mari companii de furnizare a energiei electrice si gazelor naturale din Romania, oferind solutii moderne si eficiente pentru consumatorii din tara. Cu o prezenta puternica pe piata, E.ON se dedica furnizarii de servicii de calitate, axandu-se pe sustenabilitate si inovatie. Compania ofera o gama variata de produse si servicii pentru atat clienti rezidentiali, cat si pentru companii, ajutandu-i sa gestioneze consumul de energie si sa beneficieze de cele mai bune optiuni tarifare.

Prin intermediul platformei sale online, E.ON faciliteaza accesul clientilor la informatii utile, plati online, gestionarea conturilor si asistenta tehnica, fiind un partener de incredere in gestionarea necesitatilor de energie ale utilizatorilor.

Date de contact persoane juridice

Online, accesand „Servicii si ajutor”
Prin telefon gratuit la 0800 800 477
In magazinele E.ON pe baza de programare in prealabil.

Date de contact E.ON

Numere de telefon E.ON

Call Center: 0265200366 si 0265200900
Pentru urgente gaze: 0800800928
Pentru urgente energie electrica: 0800800929

E-mail E.ON

Adresa de email: [email protected]

Adresa posta E.ON

O.P. 9 C.P. 10, Targu-Mures, Mures.

Reclamatii si deranjamente E.ON

Telefon: 0265200366 sau 0265200900

Programare vizita la magazinul E.ON

Accesarea contului E.ON Myline pe eon.ro/myline sau in varianta de aplicatie mobila, non-stop, respectiv a serviciului suport clienti pe eon.ro/servicii-suport-clienti, non-stop, care nu necesita interactiunea cu agenti E.ON;
Serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru raspunsuri generice;
Apelarea Call Center la 0265200900, de luni pana vineri, intre orele 8:00-20:00, tarif normal din orice retea.

Program E.ON

Luni: 09–17
Marti: 09–17
Miercuri 09–17
Joi: 09–17
Vineri: 09–17
Sambata: 09–17
Duminica: 09–17

Sediu central E.ON

Piata Presei Libere nr. 3-5 City Gate South Tower et. 7-8 013702 Bucuresti

CUI: RO21236676
Nr. Registrul Comertului: J26/377/2007
Cont IBAN: RO89INGB0011000028248911
[email protected]

Intrebari frecvente (FAQ)

Cum pot incheia un contract cu E.ON?
Poti incheia un contract cu E.ON online, accesand sectiunea „Incheie un contract” de pe site-ul lor sau prin contactarea serviciului de asistenta clienti. De asemenea, poti merge la unul dintre centrele de relatii cu clientii E.ON.

Cum pot plati factura E.ON online?
Factura E.ON poate fi platita online prin platforma Myline sau prin aplicatia mobila E.ON. De asemenea, poti utiliza diverse metode de plata, cum ar fi cardul bancar sau serviciile de internet banking.

Ce fac daca am deranjamente la furnizarea energiei electrice sau gazelor?
Daca ai deranjamente, poti suna la numerele de urgenta E.ON: 0800 800 929 pentru energie electrica sau 0800 800 928 pentru gaze naturale. De asemenea, poti raporta deranjamentele si prin contul Myline.

Cum pot modifica datele de contact din contul meu E.ON?
Te poti conecta in contul tau Myline si accesa sectiunea „Setari” pentru a actualiza datele tale de contact. In caz de nevoie, poti contacta si serviciul de asistenta clienti.

Cum pot solicita o factura detaliata?
Poti solicita o factura detaliata prin intermediul contului Myline sau poti contacta serviciul de asistenta clienti pentru a primi informatii suplimentare.

Pot schimba planul tarifar la E.ON?
Da, poti solicita schimbarea planului tarifar direct din contul tau Myline sau prin apelarea serviciului de asistenta clienti. E.ON ofera diverse optiuni de tarife in functie de consumul si necesitatile tale.

Ce fac daca am o reclamație privind factura E.ON?
Poti depune o reclamatie prin contul Myline, prin email sau telefonic, contactand serviciul de asistenta clienti. E.ON se angajeaza sa rezolve orice disputa in cel mai scurt timp posibil.

Cum pot afla statusul consumului meu de energie?
Poti verifica istoricul consumului tau de energie in sectiunea „Contul meu” din platforma Myline. Aici vei gasi informatii detaliate despre consumul lunar si facturile aferente.

Cum pot solicita o factura pe numele altcuiva?
Pentru a solicita emiterea unei facturi pe numele altcuiva, trebuie sa contactati serviciul de asistenta clienti E.ON si sa furnizezi documentele necesare pentru transferul titularului de contract.

Cum pot deveni client E.ON?
Poti deveni client E.ON prin incheierea unui contract online sau direct la unul dintre centrele E.ON. Este necesar sa ai actul de identitate si o factura recenta de la furnizorul de energie sau gaze.

Cum pot verifica valoarea facturii E.ON pentru luna curenta?
Factura poate fi verificata in contul E.ON Myline sau prin aplicatia mobila E.ON, unde veti gasi detalii complete despre consumul de energie si costuri.

Care sunt termenii de plata pentru factura E.ON?
Termenul limita pentru plata facturii este, de obicei, la 14 zile de la data emiterii acesteia.

Cum pot plati factura E.ON online?
Factura poate fi platita prin intermediul contului E.ON Myline sau prin aplicatiile bancare compatibile, inclusiv transferuri prin internet banking sau card bancar.

Ce informatii sunt incluse in factura E.ON?
Factura contine date despre consumul de energie, tarifele aplicabile, taxe, precum si perioada de facturare si detalii despre contractul de furnizare.

Ce trebuie sa fac daca am o factura E.ON gresita?
Contactati serviciul clienti E.ON pentru a solicita o revizuire a facturii. Puteti face acest lucru si prin contul E.ON Myline.

Cum pot obtine o factura E.ON detaliata?
Puteti solicita o factura detaliata prin contul E.ON Myline, care va va permite sa vizualizati separat fiecare componenta a costurilor.

Ce inseamna sa fiu prosumator E.ON?
Prosumatorii E.ON sunt persoane fizice sau juridice care produc energie electrica pentru consumul propriu si pot vinde surplusul inapoi in retea.

Care sunt cerintele pentru a deveni prosumator E.ON?
Este necesar sa aveti instalata o unitate de productie de energie regenerabila (ex. panouri solare), precum si un contract cu E.ON pentru livrarea si achizitia energiei.

Cum imi pot inregistra productia de energie ca prosumator?
Inregistrati-va ca prosumator in contul E.ON Myline si asigurati-va ca aveti un sistem de masurare a energiei instalat corespunzator.

Cum se calculeaza cantitatea de energie livrata in retea de catre prosumatori?
Energia livrata in retea este masurata printr-un contor special, iar calculul este realizat conform reglementarilor autoritatilor competente.

Ce beneficii am ca prosumator E.ON?
Beneficiati de tarife preferentiale pentru energia livrata in retea si de posibilitatea de a consuma energie produsa propriu, economisind astfel din costurile cu energia electrica.

Care sunt pasii pentru a instala un sistem fotovoltaic ca prosumator E.ON?
Contactati un instalator autorizat, obtineti aprobarile necesare, semnati un contract cu E.ON si instalati un sistem fotovoltaic validat de autoritatile de reglementare.

Cum transmit indexul de consum E.ON?
Indexul poate fi transmis prin contul E.ON Myline, aplicatia mobila E.ON sau prin apel telefonic la serviciul clienti.

Care este termenul limita pentru transmiterea indexului?
Indexul trebuie transmis pana la data de 5 a fiecarei luni pentru a fi luat in considerare la factura lunara.

Ce fac daca uit sa transmit indexul de consum?
Daca nu transmiteti indexul la timp, E.ON va estima consumul pentru luna respectiva, iar corectarea se va face ulterior.

Cum pot verifica indexul de consum inregistrat la E.ON?
Puteti verifica indexul inregistrat in contul E.ON Myline sau pe factura detaliata, la sectiunea „Date de consum”.

Ce se intampla daca indexul transmis este gresit?
Daca indexul este gresit, E.ON va recalcula factura pe baza unui consum estimat si va ajusta facturile ulterioare dupa corectarea indexului.

Cum pot vizualiza detaliile contractului meu cu E.ON?
Detaliile contractului sunt disponibile in contul E.ON Myline, unde puteti consulta termenii si conditiile semnate.

Cum modific datele contractului meu E.ON?
Modificarile se pot face contactand serviciul clienti E.ON sau prin contul E.ON Myline, in functie de tipul de schimbare solicitata (ex. schimbare adresa, modificare cont bancar).

Ce fac daca doresc sa inchei sau sa reziliez contractul cu E.ON?
Puteti solicita rezilierea contractului prin E.ON Myline sau prin apel la serviciul clienti, cu respectarea perioadelor de notificare stipulate in contract.

Cum pot schimba furnizorul de energie electrica la E.ON?
Puteti schimba furnizorul de energie electrica contactand E.ON si semnand un nou contract. Procesul de schimbare se face fara intreruperea furnizarii energiei, iar E.ON va prelua automat datele de consum de la furnizorul anterior.

Cum pot modifica tipul de tarif la E.ON (tarif fix sau variabil)?
Modificarea tipului de tarif se poate face contactand serviciul clienti E.ON sau prin contul E.ON Myline, in functie de optiunile disponibile in oferta actuala.

Cum pot solicita o factura pe numele unei alte persoane?
Puteti solicita transferul facturii pe numele unei alte persoane prin contactarea serviciului clienti E.ON sau actualizarea informatiilor in contul E.ON Myline.

Ce se intampla daca nu pot plati factura E.ON la timp?
Daca intampinati dificultati in plata facturii, contactati serviciul clienti E.ON pentru a discuta optiuni de amanare a platii sau pentru a solicita un plan de plata personalizat.

Ce fac daca am o avarie la retea sau intrerupere de curent?
Daca aveti o avarie sau intrerupere de curent, contactati E.ON pentru a raporta problema. In functie de localizarea dvs., aceasta va fi gestionata de echipele tehnice care vor interveni rapid pentru a remedia situatia.

Cum pot sa primesc factura E.ON prin e-mail?
Puteti opta pentru primirea facturii electronice in locul celei pe hartie accesand setarile din contul E.ON Myline si alegand optiunea de facturare online.

Cum pot schimba adresa de corespondenta pentru factura E.ON?
Modificarea adresei de corespondenta se poate face prin actualizarea informatiilor in contul E.ON Myline sau contactand serviciul clienti.

Cum pot verifica istoricul platilor pentru facturile E.ON?
Istoricul platilor poate fi consultat in contul E.ON Myline, unde veti gasi detalii complete despre platile efectuate si datele aferente.

E.ON ofera reduceri pentru clientii care aleg facturarea online?
In functie de campaniile active, E.ON poate oferi reduceri sau promotii pentru clientii care aleg facturarea electronica. Verificati sectiunea de oferte din contul E.ON Myline pentru detalii.

Cum pot instala un contor inteligent E.ON?
Puteti solicita instalarea unui contor inteligent E.ON contactand serviciul clienti. Instalarea unui astfel de contor poate fi gratuita sau poate presupune o taxa, in functie de politica companiei si de tipul de contract.

Retelele sociale E.ON

E.ON este activ pe diverse platforme de social media, prin care comunica cu clientii si ofera informatii utile:

E.ON ofera o gama variata de servicii si solutii pentru clientii sai, punand accent pe transparenta, eficienta si accesibilitate. Prin platformele online si optiunile flexibile de facturare si plata, compania faciliteaza gestionarea energiei pentru consumatorii sai, inclusiv pentru prosumatori.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *