Solutii rapide prin telefon la E-Distributie pentru clienti

Solutii rapide prin telefon la E-Distributie pentru clienti

Pentru a asigura o experienta eficienta si accesibila, E-Distributie pune la dispozitia clientilor sai solutii rapide prin telefon. Indiferent daca este vorba despre raportarea deranjamentelor, solicitarea de informatii legate de serviciile oferite sau inregistrarea unei reclamatii, echipa de suport este pregatita sa raspunda prompt nevoilor tale.

Cu ajutorul unui numar de contact dedicat, clientii pot obtine sprijin tehnic, clarificari si asistenta personalizata, simplificand gestionarea oricarei probleme aparute in legatura cu reteaua de distributie a energiei electrice. Afla in continuare cum poti accesa rapid ajutorul necesar, direct din confortul casei tale.

Formular de contact E-Distributie

Pentru a contacta E-Distributie, acceseaza formularul de contact disponibil pe site-ul Retele Electrice. Aici poti completa detaliile necesare pentru a transmite sesizari, reclamatii sau solicitari de informatii.

E-mail: [email protected]

Deranjamente E-Distributie

Banat
0800 070 444

Dobrogea
0800 070 555

Muntenia
0800 070 888

Info racordare E-Distributie

Banat
0372 436 285

Dobrogea
0372 436 286

Muntenia
0372 436 287

Program Call Center

Luni 08:00-16:00
Marti 08:00-16:00
Miercuri 08:00-16:00
Joi 08:00-16:00
Vineri 08:00-16:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis

FAQ(Intrebari frecvente)

Numarul de urgenta E-Distributie este gratuit?
Da, numerele pentru raportarea deranjamentelor sunt gratuite.

In cate judete opereaza E-Distributie?
E-Distributie activeaza in 18 judete din Romania.

Care este programul call center-ului E-Distributie?
Call center-ul functioneaza 24/7 pentru raportarea deranjamentelor.

Ce trebuie sa contina factura pentru a contacta suportul?
Codul locului de consum, numarul de client si datele de identificare.

In cate minute se preia o sesizare telefonica?
In general, sesizarile sunt preluate in sub 5 minute.

Care este durata medie de remediere a unei avarii?
Durata medie este de 6-8 ore, in functie de complexitatea problemei.

Cate puncte de relatii cu clientii are E-Distributie?
E-Distributie are peste 20 de puncte de relatii cu clientii in Romania.

Care este intervalul orar pentru sesizari non-urgente?
Sesizarile non-urgente pot fi raportate intre 08:00 si 20:00.

Cate zile dureaza solutionarea unei reclamatii?
Termenul legal pentru solutionarea unei reclamatii este de 30 de zile.

Ce lungime are reteaua electrica gestionata de E-Distributie?
Reteaua are o lungime de aproximativ 130.000 de kilometri.

Cate avarii sunt gestionate anual de E-Distributie?
Anual, E-Distributie gestioneaza peste 50.000 de avarii.

Care este numarul maxim de consumatori deserviti in acelasi timp?
Peste 3 milioane de consumatori inregistrati.

Care este numarul minim de ore de intrerupere planificata anuntat?
Minim 2 ore pentru lucrarile planificate.

Cat timp in avans sunt anuntate intreruperile planificate?
Cu cel putin 7 zile inainte de data intreruperii.

Ce procent din reteaua electrica este digitalizat?
Aproximativ 40% din reteaua E-Distributie este digitalizata.

Cate echipe de interventie sunt disponibile in regim de urgenta?
Peste 200 de echipe de interventie.

Cate ore pe zi functioneaza portalul online pentru sesizari?
Portalul este disponibil 24/7 pentru raportari si cereri.

Care este numarul minim de documente necesare pentru o noua racordare?
Sunt necesare minimum 3 documente (cerere, act de proprietate, schita de amplasament).

In cati pasi se proceseaza o cerere de racordare?
Procesul de racordare include 5 pasi principali (cerere, oferta, contract, executie, punere in functiune).

Cum pot verifica daca exista lucrari planificate in zona mea?
Informatiile despre lucrarile planificate sunt disponibile pe site-ul oficial E-Distributie, in sectiunea „Intreruperi planificate”.

Cum pot raporta o avarie prin SMS?
Verificati pe site-ul E-Distributie daca optiunea de raportare prin SMS este disponibila pentru regiunea dvs.

Ce documente sunt necesare pentru o cerere de racordare?
Act de proprietate, cererea de racordare, schita locuintei si copia C.I.

Cum pot obtine un duplicat al facturii de racordare?
Contactati serviciul clienti sau accesati portalul online E-Distributie.

Cum pot schimba titularul contractului de racordare?
Prin completarea unei cereri si prezentarea actelor de identitate si a actului de proprietate.

Unde gasesc codul locului de consum?
Codul locului de consum este mentionat pe factura sau in contractul de furnizare.

Cum pot afla cine este furnizorul meu de energie electrica?
Contactati E-Distributie sau consultati factura de energie.

Ce trebuie sa fac daca am fluctuatii de tensiune?
Raportati problema la numarul dedicat deranjamentelor din regiunea dvs.

Cum pot verifica daca sunt intr-o zona cu intreruperi temporare?
Consultati sectiunea „Intreruperi neplanificate” de pe site-ul oficial.

Care este termenul pentru obtinerea avizului tehnic de racordare?
Termenul legal este de 30 de zile de la depunerea documentatiei complete.

E-Distributie ofera servicii de intretinere a instalatiilor electrice?
Nu, intretinerea instalatiilor electrice revine proprietarului.

Cum pot raporta furtul de energie electrica?
Prin formularul de contact de pe site sau la numerele dedicate de telefon.

Ce fac daca aparatul meu electric a fost afectat de o avarie?
Depuneti o cerere de despagubire la E-Distributie, impreuna cu documentele justificative.

Cum pot obtine informatii despre tarifele de racordare?
Tarifele sunt publicate pe site-ul oficial al E-Distributie.

Cat dureaza procesul de racordare la retea?
Durata poate varia intre 3 si 6 luni, in functie de complexitatea lucrarii.

Cum pot solicita mutarea unui stalp electric?
Printr-o cerere oficiala catre E-Distributie, insotita de documentele necesare.

Cum pot modifica puterea contractata pentru locul meu de consum?
Trimiteti o solicitare prin portalul online sau la un punct de relatii cu clientii.

Ce trebuie sa fac daca sigiliul contorului este rupt?
Contactati imediat E-Distributie pentru a evita penalitatile.

Exista aplicatie mobila pentru gestionarea sesizarilor?
Da, verificati in App Store sau Google Play pentru aplicatiile disponibile.

Cum pot verifica stadiul unei sesizari?
Folositi portalul online sau contactati serviciul clienti cu numarul de referinta.

Retele sociale E-Distributie

YouTube
Facebook

Centre relatii clienti E-Distributie

Retele Electrice Deva
Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 11, parter, Numar fax: 372875966

Retele Electrice Tulcea
Adresa: Str. Victoriei, nr. 95, corp A, parter, Numar fax: 372875995

Retele Electrice Slobozia
Adresa: B-dul. Chimiei, nr. 10, parter, Numar fax: 372875995

Retele Electrice Calarasi
Adresa: Str. Dobrogei, nr. 50, etaj 1, Numar fax: 372875995

Retele Electrice Bucuresti
Adresa: Calea Calarasi nr.250, bloc S18, parter, Numar fax: 372875235

Retele Electrice Giurgiu
Adresa: Str. Dr. Ing. Marin D. Dracea, nr. 2, etajul 1, camera 8, Numar fax: 372875235

Retele Electrice Calarasi
Adresa: Str. Dobrogei, nr. 50, etaj 1, Numar fax: 372875995

Retele Electrice Constanta
Adresa: Str. Nicolae Iorga, nr. 89A, parter, Numar fax: 372875995

E-Distributie joaca un rol esential in asigurarea unui serviciu de distributie a energiei electrice fiabil si eficient pentru milioane de consumatori din Romania. Cu o retea extinsa si un angajament fata de inovatie si digitalizare, compania se concentreaza pe imbunatatirea constanta a experientei clientilor.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *