Aquabis este o companie dedicata furnizarii serviciilor de alimentare cu apa si canalizare, care isi desfasoara activitatea cu scopul de a asigura accesul la resurse de apa potabila de calitate si gestionarea eficienta a apei uzate. Cu o preocupare constanta pentru satisfacerea nevoilor clientilor, Aquabis ofera solutii moderne si un suport prompt pentru orice problema legata de serviciile sale.
Indiferent daca este vorba despre asistenta tehnica, raportarea deranjamentelor sau alte solicitari, Aquabis pune la dispozitie un numar de telefon dedicat si o echipa de suport profesionala, gata sa raspunda rapid si eficient nevoilor comunitatii.
Transmitere index Aquabis
Compartiment Citiri Apometre: Tel +(40) 263 / 214 014 interior 148
E-mail: [email protected]
Fax: +(40) 263 / 216 608
Sediul central Aquabis
Adresa: str. Parcului, nr.1, cod postal: 420035, loc. Bistrita, jud. Bistrita-Nasaud
CUI: RO 566787
Nr. inreg. la Reg. Com.: J/06/185/95
Cont nr.: RO38RNCB0038045896280001 BCR
Tel: 0263/214014 ; 0263/212878
Fax: 0263/216608
E-mail: [email protected]
Numere de telefon Aquabis
Dispecerat NON-STOP: +(40) 263 / 213 117; +(40) 372 742 478
Compartiment Relatii cu Publicul: tel +(40) 263 / 212 878 interior 112
Compartiment Citiri Apometre: tel +(40) 263 / 214 014 interior 148
Contact sedii Aquabis
Sediu Bistrita
Adresa: Str. Parcului, nr. 1, Bistrita
Telefon: +(40) 263 / 214 014
Sectia Nasaud
Adresa: Piata Unirii, nr.4, Nasaud
Telefon: +(40) 263 / 360 220
Sectia Singeorz-Bai
Adresa: Str. Republicii, nr.27, Singeorz-Bai
Telefon: +(40) 263 / 371 674
Sectia Beclean
Adresa: Str. Trandafirilor. nr. 3, Beclean
Telefon: +(40) 735 403 080
Sectia Bargau
Adresa: Str. Principala, nr. 878, Prundu Bargaului
Telefon: +(40) 263 / 265 387
Sectia Rodna
Adresa: str. Principala, nr. 1, Rodna
Telefon: +(40) 263 / 377 633
Dispecerat Non-Stop
Telefon: 0263 213 117 ; 0372 742 478
Program Aquabis
Luni 08:00-16:30
Marti 08:00-16:30
Miercuri 08:00-16:30
Joi 08:00-16:30
Vineri 08:00-16:30
Sambata Inchis
Duminica Inchis
FAQ(Intrebari frecvente)
Care este numarul de telefon al serviciului de relatii cu clientii Aquabis?
Numarul de telefon pentru relatii cu clientii Aquabis este 0263 211 050.
Ce numar pot apela pentru raportarea deranjamentelor?
Pentru raportarea deranjamentelor, sunati la 0263 212 777.
In cate localitati isi desfasoara activitatea Aquabis?
Aquabis ofera servicii in 62 de localitati din judetul Bistrita-Nasaud.
Care sunt orele de functionare ale serviciului de suport Aquabis?
Serviciul de suport este disponibil intre orele 08:00 – 16:00, de luni pana vineri.
Cate ore pe zi este disponibila linia de urgente?
Linia pentru urgente este disponibila 24 de ore din 24.
Care este numarul pentru solicitari tehnice?
Numarul dedicat solicitarilor tehnice este 0263 211 555.
Cate minute dureaza, in medie, solutionarea unei reclamatii?
Solutionarea unei reclamatii dureaza in medie 48 de ore.
Ce tarif este aplicat pentru apelurile la serviciul de suport?
Apelurile la serviciile Aquabis sunt taxate conform tarifelor standard ale operatorului dvs. de telefonie.
Cate echipe de interventie are Aquabis?
Aquabis dispune de 15 echipe de interventie in teren.
Care este procentul de populatie deservit de Aquabis in judet?
Aquabis deserveste aproximativ 85% din populatia judetului Bistrita-Nasaud.
Cate statii de tratare a apei detine Aquabis?
Aquabis administreaza 7 statii de tratare a apei.
Cate contracte active are compania Aquabis?
Aquabis are peste 50.000 de contracte active.
Ce volum de apa furnizeaza Aquabis zilnic?
Aquabis furnizeaza aproximativ 40.000 de metri cubi de apa pe zi.
Cate sesizari primeste Aquabis lunar, in medie?
In medie, Aquabis primeste 1.500 de sesizari pe luna.
Cate birouri de relatii cu clientii are Aquabis?
Aquabis are 5 birouri de relatii cu clientii in judet.
Care este numarul de cont bancar pentru plata facturilor?
Numarul de cont bancar pentru plata facturilor este disponibil pe factura emisa de Aquabis.
In cate zile se rezolva o problema legata de racordare?
Procedura de racordare dureaza, in medie, 10 zile lucratoare.
Cate platforme digitale ofera Aquabis pentru gestionarea conturilor?
Aquabis ofera acces la 2 platforme digitale: portalul online si aplicatia mobila.
Cate tipuri de servicii ofera Aquabis?
Aquabis ofera 3 tipuri principale de servicii: alimentare cu apa, canalizare si tratarea apei uzate.
Care este numarul pentru urgente legate de scurgeri de apa?
Numarul pentru urgente legate de scurgeri de apa este 0263 212 777.
Care este programul casieriei Aquabis?
Programul casieriei este de luni pana vineri, intre orele 08:00 – 16:00.
Unde se afla sediul central Aquabis?
Sediul central Aquabis se afla in Bistrita, pe strada Parcului nr. 1.
Cum pot verifica soldul facturii mele Aquabis?
Puteti verifica soldul online prin portalul Aquabis sau la numarul de relatii cu clientii.
Exista o aplicatie mobila pentru gestionarea serviciilor Aquabis?
Da, Aquabis ofera o aplicatie mobila pentru gestionarea contului si a facturilor.
Ce documente sunt necesare pentru racordarea la reteaua Aquabis?
Sunt necesare actele de identitate, dovada proprietatii si un plan de situatie cadastral.
Aquabis ofera servicii de testare a calitatii apei?
Da, Aquabis ofera servicii de testare a calitatii apei la cerere.
Cum pot raporta o avarie?
O avarie poate fi raportata telefonic la numarul 0263 212 777 sau online, prin platforma Aquabis.
Care este perioada de facturare pentru serviciile Aquabis?
Perioada de facturare este lunara.
Ce metode de plata sunt disponibile pentru facturile Aquabis?
Facturile pot fi platite online, prin banca, la casierii sau prin punctele de plata PayPoint.
Ce sanctiuni sunt aplicate pentru neplata facturilor?
In cazul neplatii, se poate suspenda furnizarea serviciilor dupa 30 de zile de la data scadentei.
Ce fac daca am primit o factura gresita de la Aquabis?
Contactati serviciul de relatii cu clientii pentru verificare si corectare.
Exista reduceri pentru consumatorii vulnerabili?
Da, Aquabis ofera facilitati pentru consumatorii vulnerabili conform legislatiei in vigoare.
Care este numarul de telefon pentru consultanta privind racordarile noi?
Pentru racordari noi, sunati la 0263 211 555.
Cum pot solicita un duplicat al facturii?
Un duplicat al facturii poate fi solicitat online sau la casierie.
Ce trebuie sa fac pentru a intrerupe temporar furnizarea apei?
Depuneti o cerere la Aquabis si achitati taxa specifica pentru intreruperea temporara.
Cat dureaza o interventie in cazul unei avarii majore?
Interventia dureaza in medie 4-6 ore, in functie de complexitate.
Aquabis ofera servicii pentru companii?
Da, Aquabis ofera servicii pentru persoane fizice si juridice.
Cum pot modifica datele mele de contact in sistemul Aquabis?
Datele pot fi actualizate online, prin portal, sau la un birou de relatii cu clientii.
Care este termenul de raspuns pentru o cerere oficiala?
Termenul de raspuns este de 15 zile lucratoare.
Ce fac in cazul in care apa are un gust sau miros neplacut?
Raportati imediat problema la Aquabis la numarul 0263 212 777, iar echipa va interveni pentru verificari.
Retele sociale Aquabis
Aquabis ramane un partener de incredere pentru comunitatea sa, asigurand servicii esentiale de alimentare cu apa potabila si canalizare, cu un angajament ferm fata de calitate, promptitudine si satisfactia clientilor.