Libris.ro suport clienti si numar pentru contact telefonic

Libris.ro suport clienti si numar pentru contact telefonic

Libris.ro pune la dispozitia clientilor sai un serviciu de suport dedicat, menit sa asigure o experienta cat mai placuta si eficienta. Fie ca aveti intrebari, intampinati probleme tehnice sau doriti sa faceti o reclamatie, echipa de asistenta este pregatita sa va ajute prin intermediul numarului de contact telefonic disponibil.

Cu un angajament pentru satisfactia clientului, Libris.ro ofera solutii rapide si accesibile pentru orice situatie legata de comenzile sau serviciile oferite. Aflati mai jos toate detaliile despre cum puteti intra in contact cu departamentul de suport.

Sediul central Libris.ro

SC Libris SRL

CUI: RO1094992
NR. REG. COM.: J08/1997/1991
Str. Muresenilor Nr. 14, Brasov,
Cod 500030
Banca Transilvania LEI RO05BTRL00801202A85998XX
Cont BT EURO: RO77BTRL00804202A85998XX
SWIFT BTRLRO22BVA

Retur si corespondenta via Posta Romana

Adresa: Str. Muresenilor Nr. 14, Brasov , Cod 500030

Date de contact Libris.ro

Telefon: 0371.781.781
Fax: 0372.874.742
E-mail: [email protected], [email protected]

Program Libris.ro

Luni 08:30-19:00
Marti 08:30-19:00
Miercuri 08:30-19:00
Joi 08:30-19:00
Vineri 08:30-19:00
Sambata Inchis
Duminica Inchis

FAQ(Intrebari frecvente)

Care este numarul de telefon pentru contact cu Libris.ro?
Numarul de telefon pentru contact este 0371 781 781.

In ce interval orar este disponibil serviciul de suport clienti Libris.ro?
Suportul clienti este disponibil de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 17:00.

Cat timp dureaza livrarea unei comenzi plasate pe Libris.ro?
Timpul de livrare este de aproximativ 1-3 zile lucratoare, in functie de locatie.

Cate metode de plata sunt disponibile pe Libris.ro?
Libris.ro ofera 3 metode de plata: card online, ramburs la livrare si transfer bancar.

Care este valoarea minima a unei comenzi pentru livrare gratuita?
Livrarea este gratuita pentru comenzile de peste 125 lei.

Ce trebuie sa fac daca vreau sa returnez un produs?
Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, contactand serviciul clienti la 0371 781 781.

Cate produse sunt disponibile pe Libris.ro?
Libris.ro ofera peste 50.000 de produse, inclusiv carti, jocuri si produse educationale.

Cate tipuri de livrare sunt disponibile pe Libris.ro?
Libris.ro ofera 2 tipuri de livrare: prin curier rapid si prin puncte de colectare.

Care este termenul maxim de rezolvare a unei reclamatii?
Reclamatiile sunt rezolvate in termen de maxim 10 zile lucratoare.

Cate limbi sunt disponibile pentru cartile de pe Libris.ro?
Libris.ro ofera carti in peste 5 limbi, inclusiv romana, engleza, franceza si germana.

Cate puncte de loialitate ofera Libris.ro pentru fiecare comanda?
Pentru fiecare 20 de lei cheltuiti, primiti 1 punct de loialitate.

Care este suma minima pentru a beneficia de puncte de loialitate?
Punctele de loialitate se acorda pentru comenzi de peste 50 lei.

In cate orase livreaza Libris.ro?
Libris.ro livreaza in peste 1.000 de localitati din Romania.

Cate zile aveti la dispozitie pentru a modifica o comanda plasata?
Comanda poate fi modificata in termen de 1 zi lucratoare.

Care este valoarea punctelor de loialitate acumulabile pe Libris.ro?
1 punct de loialitate valoreaza 1 leu si poate fi folosit la comenzile viitoare.

Care este numarul maxim de produse pe care le pot comanda intr-o singura comanda?
Nu exista o limita maxima de produse pe comanda.

Cate recenzii sunt disponibile pe site-ul Libris.ro?
Libris.ro are peste 100.000 de recenzii de la clienti.

Cate zile dureaza rambursarea banilor pentru un produs returnat?
Rambursarea se face in termen de 14 zile calendaristice de la procesarea returului.

Care este numarul maxim de carti achizitionate pentru reducerea de volum?
Reducerile de volum se aplica la comenzi de peste 10 carti.

Cate newslettere trimite Libris.ro pe luna?
Libris.ro trimite in medie 4 newslettere pe luna cu oferte si noutati.

Cum pot crea un cont pe Libris.ro?
Contul poate fi creat accesand sectiunea „Contul meu” si completand formularul de inregistrare cu datele personale.

Pot comanda produse fara a avea un cont pe Libris.ro?
Da, Libris.ro permite plasarea comenzilor si fara crearea unui cont.

Cum verific starea unei comenzi plasate pe Libris.ro?
Starea comenzii poate fi verificata in sectiunea „Contul meu” sau prin contactarea suportului clienti.

Care sunt pasii pentru a schimba adresa de livrare?
Adresa de livrare poate fi schimbata inainte de expedierea comenzii, contactand echipa de suport.

Pot rezerva o carte pe Libris.ro?
Libris.ro nu ofera optiunea de rezervare, dar puteti adauga produsul in lista de dorinte.

Cum pot utiliza punctele de loialitate?
Punctele de loialitate pot fi folosite la finalizarea comenzii, selectand optiunea de a aplica punctele acumulate.

Pot primi o factura pentru comanda mea?
Da, factura se trimite automat pe e-mail dupa confirmarea comenzii.

Libris.ro ofera reduceri pentru institutii sau biblioteci?
Da, Libris.ro ofera reduceri speciale pentru institutii si biblioteci, in functie de volumul comenzilor.

Ce trebuie sa fac daca produsul primit este deteriorat?
In cazul unui produs deteriorat, contactati suportul clienti pentru a solicita un schimb sau un retur.

Exista optiunea de ambalare cadou?
Da, Libris.ro ofera serviciul de ambalare cadou, care poate fi selectat la finalizarea comenzii.

Cum pot anula o comanda?
Comanda poate fi anulata contactand echipa de suport inainte ca aceasta sa fie expediata.

Libris.ro livreaza si in afara Romaniei?
Da, Libris.ro ofera livrare internationala in anumite tari. Contactati suportul pentru mai multe detalii.

Cum pot aplica un cod promotional?
Codul promotional poate fi aplicat la finalizarea comenzii, in campul dedicat.

Libris.ro ofera carti in format electronic?
Da, Libris.ro are o selectie de carti in format eBook disponibile pentru descarcare.

Care sunt costurile de livrare pentru comenzile sub pragul de livrare gratuita?
Costurile de livrare sunt intre 10 si 20 lei, in functie de destinatie si metoda de livrare.

Pot ridica personal comanda dintr-un punct de lucru?
Libris.ro permite ridicarea comenzilor din anumite puncte de colectare partenere.

Ce se intampla daca nu sunt acasa la livrarea comenzii?
Curierul va incerca sa revina sau va lasa un aviz pentru a reprograma livrarea.

Cum pot primi notificari despre promotiile Libris.ro?
Puteti primi notificari abonandu-va la newsletter-ul Libris.ro.

Ce garantii ofera Libris.ro pentru produse?
Produsele beneficiaza de garantia legala de conformitate.

Cum pot oferi feedback despre produsele comandate?
Puteti lasa o recenzie direct pe pagina produsului, in sectiunea dedicata recenziilor.

Retele sociale Libris.ro

Facebook
Instagram
Twitter
YouTube
Linkedin
Pinterest

Libris.ro se evidentiaza ca o platforma dedicata pasionatilor de lectura si educatie, oferind o gama diversificata de carti, produse educationale si servicii adaptate nevoilor clientilor sai. Printr-o navigare intuitiva, suport prompt si oferte atractive, Libris.ro isi propune sa creeze o experienta de cumparaturi online simpla si placuta

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *