RCS & RDS, cunoscuta si sub brandul Digi, este una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii din Romania, oferind servicii de internet, televiziune, telefonie fixa si mobila. Cu o prezenta extinsa atat pe piata locala, cat si in alte tari din Europa, RCS & RDS se remarca prin tehnologia moderna, pachetele accesibile si o gama variata de solutii pentru clientii rezidentiali si de business.
Compania pune un accent deosebit pe inovatie, calitate si relatia cu clientii, oferind suport dedicat pentru rezolvarea oricaror probleme tehnice sau comerciale. De-a lungul anilor, RCS & RDS a devenit un nume de referinta in industria telecomunicatiilor, contribuind la dezvoltarea infrastructurii digitale din Romania.
Asistenta clienti RCS & RDS
Asistenta comerciala
Telefon persoane fizice: 031.400.4600
Telefon persoane juridice: 031.400.6500
E-mail: clienti@rcs–rds
Asistenta tehnica
Telefon persoane fizice: 031.400.4414
Telefon persoane juridice: 031.400.6500
Suport online RCS & RDS
Aplicatia mobila My Digi: Disponibila pentru descarcare pe Android si iOS, aplicatia permite gestionarea contului, raportarea problemelor si accesul la diverse informatii legate de servicii.
Chat online: Pe site-ul oficial RCS & RDS, clientii pot utiliza functia de chat online pentru a discuta in timp real cu un reprezentant al serviciului de suport, ideal pentru intrebari rapide sau clarificari.
Retele sociale: RCS & RDS mentine o prezenta activa pe platforme precum Facebook si Twitter, unde clientii pot adresa intrebari sau solicita suport.
Reclamatii RCS & RDS
Serviciul de suport telefonic este disponibil non-stop, 24/7, prin apelarea urmatoarelor numere de telefon (tarif standard, in functie de abonamentul contract
de client):
03XX-400 401: Suport tehnic pentru internet, telefonie mobila/fixa si cablu TV (XX reprezinta prefixul judetului); pentru Bucuresti: 031 400 4401.
03XX-400 414: Informatii comerciale pentru internet, telefonie mobila/fixa si cablu TV (XX reprezinta prefixul judetului); pentru Bucuresti: 031 400 4414.
031-400 4000: Numar unic disponibil pentru serviciul DigiTV.
Program RCS & RDS
Luni 10:00-22:00
Marti 10:00-22:00
Miercuri 10:00-22:00
Joi 10:00-22:00
Vineri 10:00-22:00
Sambata 10:00-22:00
Duminica 10:00-22:00
FAQ(Intrebari frecvente)
Care este numarul unic de contact pentru Digi TV?
Numarul unic pentru Digi TV este 031 400 4000.
Cum pot contacta suportul tehnic pentru internet si telefonie?
Apelati 03XX 400 401 (XX reprezinta prefixul judetului) sau 031 400 4401 pentru Bucuresti.
Care este numarul pentru informatii comerciale?
Apelati 03XX 400 414 (XX reprezinta prefixul judetului) sau 031 400 4414 pentru Bucuresti.
Apelurile catre numerele de suport RCS & RDS sunt gratuite?
Nu, acestea sunt tarifate conform planului tarifar al abonamentului.
Care este durata standard a unui contract RCS & RDS?
Contractele sunt in general pe o perioada de 12 sau 24 de luni.
Cat costa o instalare noua pentru serviciile Digi?
Costurile variaza, dar in mod obisnuit instalarile pentru servicii multiple sunt gratuite pentru clientii noi.
Care este viteza maxima a internetului Digi FiberLink?
Digi FiberLink ofera viteze de pana la 10 Gbps.
Exista o aplicatie mobila pentru gestionarea contului?
Da, aplicatia se numeste My Digi si este disponibila pe Android si iOS.
Cum pot verifica factura Digi?
Factura poate fi verificata prin aplicatia My Digi sau pe site-ul digi.ro.
Care este adresa de e-mail pentru suport tehnic?
E-mailul pentru suport tehnic este [email protected].
Cum raportez o problema tehnica?
Puteti raporta problemele prin apel la 03XX 400 401, prin aplicatia My Digi, sau prin formularul online de pe digi.ro.
Care este numarul pentru suport Digi Mobil?
Apelati 03XX 400 401 pentru suport tehnic legat de telefonia mobila.
Exista taxe de reziliere anticipata a contractului?
Da, pot exista taxe pentru rezilierea anticipata, in functie de perioada ramasa si de tipul serviciului.
Ce prefix judetean trebuie utilizat pentru Cluj?
Prefixul pentru Cluj este 0264.
Care este limita de apeluri gratuite incluse la Digi Mobil?
Planurile Digi Mobil includ de obicei minute nelimitate in retea si mii de minute nationale/internationale, in functie de abonament.
Cum pot activa un serviciu nou?
Activarea se face prin intermediul magazinelor Digi, aplicatia My Digi, sau prin apel la 03XX 400 414.
Care este taxa pentru schimbarea decodorului Digi TV?
Taxa este in jur de 20-50 lei, in functie de model si de conditiile abonamentului.
Cat dureaza instalarea unui nou serviciu?
Instalarea este de obicei realizata in termen de 3-5 zile lucratoare.
Care este costul unei cartele SIM Digi Mobil?
Cartelele SIM sunt de obicei gratuite la semnarea unui abonament, iar pretul pentru cartele preplatite incepe de la 10 lei.
Cum pot solicita o intrerupere temporara a serviciului?
Contactati serviciul clienti la 03XX 400 414 si faceti o cerere pentru suspendare temporara.
Care este durata minima a perioadei de fidelitate pentru un contract nou?
Perioada minima de fidelitate este de 12 luni.
Cate canale TV sunt incluse in pachetul Digi TV Cablu?
Pachetul standard include peste 140 de canale, dintre care mai mult de 30 sunt HD.
Ce viteze de upload ofera Digi FiberLink 1000?
Viteza de upload poate ajunge pana la 500 Mbps.
Care este limita de date pentru Digi Mobil Optim Nelimitat?
Traficul de date este nelimitat in retea, dar viteza poate fi redusa dupa 50 GB/luna in roaming.
Care este numarul pentru asistenta tehnica Digi Business?
Clientii Digi Business pot apela 031 400 6500 pentru suport tehnic.
Care este taxa de reconectare dupa intreruperea serviciului?
Taxa de reconectare este de aproximativ 20 lei.
Care este pretul pentru un pachet complet (internet, TV, telefonie fixa si mobila)?
Pachetele complete incep de la 90 lei/luna, in functie de tipul serviciilor si locatie.
Cate dispozitive pot conecta simultan la un router Digi?
Majoritatea routerelor Digi permit conectarea a pana la 64 de dispozitive.
Cat timp dureaza portarea unui numar catre Digi Mobil?
Procesul de portare dureaza in mod obisnuit intre 3 si 5 zile lucratoare.
Care este costul unei optiuni de extra date pentru Digi Mobil?
Extra date costa in jur de 2 euro/luna pentru 5 GB suplimentari.
Cum pot verifica consumul de date mobile?
Consumurile pot fi verificate prin aplicatia My Digi sau apeland la *111#.
Ce servicii sunt incluse in pachetul Digi 4K?
Digi 4K include acces la canale 4K disponibile doar cu decodor dedicat, la un cost de 5 lei/luna.
Cat costa sa adaugi un decodor suplimentar pentru Digi TV?
Fiecare decodor suplimentar costa 5 lei/luna.
Exista o limita de trafic pentru internet fix?
Nu, traficul de internet fix este nelimitat pentru toate planurile.
Care este numarul pentru Digi Tel Verde (apeluri gratuite)?
Numarul pentru Digi Tel Verde este 0800 400 400, utilizabil pentru intrebari generale.
Retele sociale RCS & RDS
RCS & RDS, operand sub brandul Digi, s-a impus ca unul dintre cei mai importanti furnizori de telecomunicatii din Romania, oferind servicii accesibile, inovatoare si de inalta calitate. Printr-o retea extinsa si tehnologie avansata, compania raspunde eficient nevoilor clientilor, fie ca este vorba despre internet de mare viteza, televiziune cu canale variate, telefonie mobila sau fixa.